annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Net wakker geworden en opgestaan , ondertussen een theetje gedronken . Gisteren mij eens goed laten verwennen. Heb mijn gezicht laten doen en wenkbrauwen voor de eerste keer . Heb mij nog nooit zo relaxed gevoeld en genoten . Zo zalig heb er echt van genoten . En een lange wandeling gemaakt en wat vertoeft op een bankje en geluisterd naar de stilte .
@Josette De koude doet ook geen deugd , dan slaap 💤 je ook al eens minder goed 😌. Hoop dat je de volgende nacht beter slaapt 🛏️ 

@patrick2 wat een programma gisteren ,het is jullie gegund zeker en vast dat jullie elkaar zo goed begrijpen samen als buur . Een hart 💖 op de juiste plaats beiden . En voor de kleine zal het een mooie ervaring zijn . 
Ga ook mijn steentje bijdragen bij mijn ouders . En wat helpen .  Heb voor mijn moeke een leuke althans ( ik kruis mijn vingers  ) 🤞dat ze het mooi 🤩 gaat vinden : een tekening gemaakt van haar kleine zusje die ze maar kort mogen kennen geeft . 

Fijne zondag allen doei 👋 tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @bigM  goedemorgen

aan alle binnenkomers en meelezers.

@patrick2 goed bezig geweest gisteren, dan vandaag lui dagje.

Hier slecht geslapen.

Fijne zondag allemaal hier nu -2°.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Ben eens buiten al geweest het is koud , maar had mij er goed op gekleed . @patrick2 Lekker 😋 cheese cake . en chocopasta , wou dat ik zo een leuke buurvrouw had . Hier is het allemaal ieder op zich . Niemand helpt u . Ondervonden met een naaste buur . Zo jammer dat mensen egoïstisch kunnen zijn . 

zelfs als je de krant open doet niets dan slechts te lezen . Pff De wereld 🌍 is echt om zeep 🧼.


@Josette Geniet nog maar van de sneeuw ️ bij ons nada 👎 hier komt zelfs de zon ☀️ al piepen 🐣
 Ga nog wat genieten van de dag. Groetjes iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Eigenlijk doen wij veel met onze buren. 

Hij is van mijn leeftijd en zij is wel wat jonger en dan een zoontje van bijna 10. Wij bakken vaak samen of ik bak brood voor hun of zij maakt iets voor ons. We gaan over een maand samen op vakantie naar Disneyland , gisteren hebben wij samen gezelschap spelletje gespeeld want haar man ging een avondje weg met kameraden. 

Wij spelen dan met het zoontje paar spelletjes gisteren dan spookslot en monopoly , wij drinken een wijntje. Vorige week ook gedaan hetzelfde en in de zomer gaan wij de naar de speeltuin bij ons achter. Wij op terras een rosé en de kleine maar spelen en dan uurtje soms twee uurtjes later naar huis. 

Vorig jaar met zijn alle BBQ gedaan en bij elkaar naar de verjaardag komen. En de andere buurvrouw , die woont er boven want het is een appartement blokje daar doen we ook veel mee. Ook de verjaardagen of ook in de zomer het verlof in de tuin hier thuis een borrel. 

Dus zoals je leest doen wij veel met elkaar hoor is leuk en gezellig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Gezellig mag je zeggen . Wij wonen allemaal in 🏠 in de rij en veel mensen met kinderen . Soms een praatje in de zomer maar dat is het .  Nochtans heb ik verleden jaar leuke hebbedingetjes gegeven aan de kindjes . Dinosaurus 🦕 ven waren er een hoop allemaal verdeeld . Wat ik met veel vriendschap doe geef af en toe iets weg . Ben onnozel zeggen ze . En doe hier heel de zwerfvuil ook nog in onze straat . Maar heb het wel even gehad  . Na wat ik allemaal gehoord heb jeetje . Zelfs de instanties doen niets . 
 Te vergeefs onze straat . 
Ga wandelen en van de zon 🌞 genieten 😉 het is mooi weer en genieten . 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen