Profil de Josette

Super User

• 

8.2K  messages

De babbelhoek voor de maand juli.

Juli.jpg

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Dat komt omdat heel de nacht toch bij ons pijpenstelen gegoten geeft hield niet op . Ben twee keer opgestaan zelfs mijn woefke wou niet buiten . Dan maar in zijn bakje gegaan en weer proper gemaakt . Bij mij staat ook alles open al van deze nacht klik ramen regent niet binnen . Zeer gemakkelijk en vanboven nog ook een Systeem dat ik kan open zetten dubbel open . 

@patrick2 Laatste nachtje werken 😉.kan je ook eens echt genieten van het zonnetje .

Vandaag naar de markt vers fruit 🍎  🍌  🍉 en groenten 🍆 🌽 halen . 
Koken 🧑‍🍳 en de was doen 🧺 en de strijk . De keuken poetsen eens dweilen . Schapen 🐑 en gans , kippen 🐓 en geit 🐐 eten . En niet vergeten natuurlijk onze honden 🐕 van mijn broer en de kleine woef 🐶 van mij en water 💦. Want ze hebben veel dorst . Ook de 🐦 vergeet ik geen water te geven en onze vissen geen eten .🐟
 En belangrijkste VERGEET JEZELF NIET,DRINK VEEL WATER 💦,dat je niet uitdroogt .!

Voor de rest allen een fijne dag 👋 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2  hier géén drup had het maar naar hier geblazen.

Nu al volle zon. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette 🙄zal dat de volgende keer met veel plezier proberen al 2 nachten bij ons . Och vond echt sneu voor jullie ginder wordt weer zweten 🥵. En vooral voor jou .

Nu komt de zon er stilletjes aan ook door maar nog veel wolken ️. 
fijne dag 👋 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 zoals je al zei de laatste nacht en dan verlof !! Ik kijk er echt naar uit 14 dagen rust en geen werk en nee ik ben niet bereikbaar voor ze deze keer. 

@Josette klopt bij mij in Genk op het werk is ook wat druppels gevallen maar is te verwaarlozen , die waren al verdampt op de grond. Dus ook niks afkoeling zoals bij @Tinneke2 . 

Nu de koffie opdrinken en ff wakker worden. 

Voor de rest aan iedereen een fijne dag verder.

Super User

• 

8.2K  messages

Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801  @MustafaY.

Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.

@patrick2 een hele fijne vakantie toegewenst! 

Hier is het een zeer langzame aan dag krijg niets gepresteerd.

Fijne dag aan allen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette dank je wel en dat gaat zeker lukken even tot rust komen ! 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allemaal een fijne dag vandaag. 

Super User

• 

7.2K  messages

Dan zit er niets anders op dan even wat gas terug te nemen hé @Josette  ... Hoe moeilijk dat ook is ...

Geniet van uwe "congé" @patrick2 😉

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 dat doe ik al heel de week,

moet de vlg dagen doorkomen, meer niet!

Kan niet meer doen dan liggen en door de dag eten maken voor de avond.

Zalig de mensen die er tegen kunnen.

Super User

• 

7.2K  messages

Er is nog een groot verschil tussen er (een beetje) tegen kunnen en het leuk vinden hé @Josette 

Ik weet natuurlijk dat "er niet tegen kunnen " vele malen erger is dan "niet leuk vinden".  Ik geef  grif toe dat ik niet graag in uw plaats zou willen zijn ... Ik leef met u mee hoor, wees daar maar zeker van.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Voor vele is het weekend begonnen en het wordt goed weer dus zou zeggen geniet er van. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Ja watte et ga warm worden ze pffff

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 merci. 

@Tinneke2 heeft zich verstopt voor de hitte!

Maak er een fijn weekend van.

Super User

• 

7.2K  messages

Morgen een begeleiding van triatlon. Tijdens het fietsen op parcours met een scheidsrechter achterop. Ze gaan het warm hebben, die atleten ... En wij ook ...

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  nee nee Gisteren een hele drukke dag gehad . Aalbessen getrokken voor confituur te makken eerst sap maken , dan laten inkoken met suiker en dan potten omdraaien en afkoelen en confituur is klaar een heel werk . En keuken gepoetst en gekookt voor de bende . Want zussen zijn op reis 🧳.  Niet verstopt hoor . Het was gisteren aangenaam weer bij ons zelfs een koel windje. Gaan wandelen met de grote woef 🐕 van mijn broer en mijn vake . 

vandaag terug verder Aalbessen trekken nog de laatste struiken en dan is het gedaan . 😉

De braambessen zijn ook al getrokken , en frambozen. En ze zijn lekker 🤤
@patrick2 hele fijne vakantie zal je deugd doen om even tot rust te komen . 

@Josette Doe maar rustig aan , kan geen kwaad dat je niets gepresteerd krijgt . Eens niets doen doet ook eens deugd . Geniet van het samen zijn . De rest komt later wel . Nog even op je tanden bijten en dan zijn de hitte dagen hopelijk 🙏 voorbij .Daarna komt er meestal onweer toch hier in België 🇧🇪. Gisteren was het frisjes bij ons . 

Denk dat het van streek tot streek af hangt . het weer . Hou vol iedereen.

Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 

Dan ben je al goed druk geweest. 

Zal vandaag wat gaan opruimen en zo want morgen bezoek voor een BBQ dus dat gaat gezellig worden. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 met het goede weer zal dat zeker en vast heel plezant worden en nu kan je nog wat opruimen 🧹 want weer is aangenaam .zeker als je moet een en ander moet doen in de tuin en gereed zetten . 😉Kan je alleen maar zeggen geef er een lap op . 🤣🤩. 
Och ja er is bij ons ouders wel altijd iets te doen zeker met een grote boomgaard en tuin . Binnen kort aardappelen rooien . Druiven 🍇 plukken .Maar vanaf volgend jaar zal het veel minder zijn hopelijk 🙏 want word te veel . Voor mij . Heb wel wat hulp gehad maar zijn heel veel struiken . En vandaag ook nog heel veel buiten werk . 
Gaat wel al veel beter met mijn moeke ze is al aan de beterhand . En dat is voor mij al heel goed 👍 nieuws 📰
Ze is een hele sterke vrouw 👩. Met heel veel moed .Ze moed nog veel rusten van mij . Tenslotte is ze nog net een weekje maar uit de kliniek en de pijn is nog belange niet gedaan . 

Geniet Geniet 😊 Eet lekker 🍗 en maak lol 😝.

Fijne dag doei 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 Oppassen Stefaan, word al heel warm vandaag zeker in volle zon.

Anderen ook hoor, fijne zondag.

Dan val je eindelijk in slaap komen er honderden kraaien kwaken

verdomme. Niets helpt om ze op te jagen!

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette dan heb je een slechte nacht gehad. En het is al lastig met die warmte om in slaap te komen en dan ook nog eens die kraaien amai. 

Vandaag gaat het idd nog warmer dan gisteren zijn en de rest van de komende week nog heter. Ik ga wel op die manier uit de zon blijven. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik wens iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen, 

@Josette er is maar een manier om kraaien te verjagen een nep kraai kopen  kopen en je moet ze wel op zijn kop hangen dan lijkt ze voor hen dood en blijven ze weg . Een tweede manier is folie hangen op verschillende plaatsen dat hebben ze ook niet graag en een derde manier lawaai maken met blikjes maar dan slaap 😴 je zelf al helemaal niet meer en maak je de buren ook wakker . En ultra aub geluid of een machine met stalen zoals in een dancing kunnen ze ook niet tegen dan blijven ze ook weg . Denk 🤔 de beste keuze 1 en 2 . Hoop u verder geholpen te helpen is proberen waard .

Dit helpt zeker en vast .

Wordt nog warmer , nu nog frisjes deze ochtend en is nog geen 9 u is nog te doen . 
Wordt bij ons 27 graden en al afkoeling om 21 u valt mee vind ik .

Gisteravond was het echt koel boven , aangenaam om te slapen . Maar mijn woef geeft mij al vroeg uit mijn bed 🛌 gehaald meneertje had honger en wou wandelen🙄. Dus maar gedaan hè . Daarna gepoetst boven . En nu vertrekken naar de volgende om te koken .

fijne warme dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2  ja die tips had ik ook al gelezen, kraaien hebben we staan op de omheining van het terras.

Maar ondersteboven ophangen kan hier niet. 

Ze zitten op de kranen van de bouwwerven hier.

Ook geluiden van die dieren helpen ook niet ze zijn echt hardnekkig! 

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 ,  Stefaan is het je gelukt gisteren?

Voor allen een fijne maandag.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Gisteren was heel aangenaam voor de BBQ dus hebben goed gegeten en gedronken en niks te warm maar aangenaam. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

7.2K  messages

@Josette  schreef:
..knip...

@Cdt24801 ,  Stefaan is het je gelukt gisteren?

Voor allen een fijne maandag.

Ja hoor, geen enkel probleem.  😎 Vroeg begonnen en tegen 14.00 Hr was ik alweer thuis. En met zo een scheidsrechter achterop, dat gaat toch wel vlotter vooruit dan gewone toeristen begeleiden, dus redelijk wat rijwind.

Thx for asking 😉

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere,

Goedemorgen,

@Josette jeetje 🙄 wat vervelend . Komen zeker af op de boterhammen 🥪 van werkvolk die ze laten vallen . Wat een gedoe . Kan stad 🏙 daar echt niets aan doen als meer mensen er niet kunnen van slapen ???

Een echte plaag op vele plaatsen.Amai mijn frak .

Hier zijn het de duiven 🕊 al heel vroeg . En kakken overal  💩 . Zelfs op je planten 🪴. En als je niet op let op je hoofd . 
Zo is het overal een plaag van vogels 🐦 

Mijn dag begint weer dus ga gaan mijn mijn ouders en ze gaan verzorgen . 
zoen dat ze genoeg drinken en zeker niet buiten gaan en koelte hebben . 
doe iedereen . 
Hou het hoofd koel … vooral @Josette veel steun d NL aan jou .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K  messages

Morgen (als ik op de klok kijk eigenlijk vandaag ...) was ook een begeleiding voorzien, maar die is door de wielerbond omwille van de verwachte hitte geannuleerd ...

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 Stefaan gelukkig maar dat je er vandaag niet op moet!

Voor allen hou het veilig zijn er gisteren weeral genoeg

naar het ziekenhuis gemoeten wegen hitteslag!

Opbouw Pukkelpop gaat gewoon door in Hasselt, niet normaal!!!!!

Fijne dinsdag.

Super User

• 

11.2K  messages

Zit al lekker buiten nu met de koffie en de laptop ff wakker worden 🙂 

@Cdt24801 maar goed dat het niet door gaat want het gaat te heet zijn vandaag. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

8.2K  messages

@ Iedereen, wat een ellendig kl..... weer.

Overal branden in Limburg, De Haan enz.

We zijn er nog niet vanaf.

Hou je koel tot morgen! 

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette 

Het is niet normaal heet vandaag zelfs voor mij is dat niet aangenaam om dan in de zon te gaan. 

Zit buiten maar onder het afdak en tussen de bomen in de tuin. Maar dat neemt niet weg dat de warmte mindert want het is echt heet. Heb wel precies de goeie dagen uitgekozen voor verlof. 

Super User

• 

7.2K  messages

Een fotootje van mijn mini weerstation. De zender hangt volgens de normen uit de zon, uit de wind en uit de regen. De temperatuur in de volle zon is dus nog veel hoger ...

En zoals je kan zien heb ik geen airco in huis ...

heel warm.jpg

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY  en alle andere,

goedeavond , 

@Cdt24801 Jeetje hoop dat al wat beter gaat met je een hitte slag 💥 niet meer normaal dat weer , heb vandaag ook buiten gewerkt maar heb voor afkoeling gezorgd af en toe de tuinslang gebruikt en eens binnen gegaan . 
De pluk moest gebeuren anders was het fruit 🍎 allemaal kapot . Nu is het gedaan en confituur is klaar . Het is dan ook voor 4 gezinnen . 
Ben er vanaf nu wachten tot de druiven rijp zijn . 

Iedereen geeft zijn buikje rond ook de dieren . Planten en groenten hebben water .
🍆 .

En dan kon ik beginnen nog bij mij thuis 🏠. Mijn dag zit er nu op . De deze gaat nu nog even een slokje drinken en bedje in . 
Slaap ze allen . 
fijne nacht en droom Zacht als je al kan slapen pff pff …

groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

Het was om 2.30 uur hier nog 26°buiten!

Euh Stefaan een hitteslag???????????????

Dacht het niet @Tinneke2 of ik heb iets gemist.

Jeetje @Cdt24801 zo eentje hebben wij ook hangen.

Ben nog niet buiten geweest sinds we terug zijn, en zal zo nog weken gaan duren denk ik

want heel de maand wordt het heeeeeeeeeeeet!

Fijne woensdag.

Super User

• 

7.2K  messages

@Josette en @patrick2 

Ik denk dat Tinneke refereerde naar de afbeelding van mijn weerstation. Dat was eigenlijk enkel een mededeling van de temperaturen en dat het in de zon nog veel warmer was. Maar aangezien de begeleiding geannuleerd was ben ik gewoon binnen gebleven. Dus geen "hitteslag" opgelopen hoor ..

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen, 

@Josette 😂ja zal. Van de vermoeidheid zijn dat ik het verkeerd gelezen heb , kan gebeuren hè . Donkere wolken komen er hier aan . Toch binnen al een halve graad gezakt .
Hier is het al koeltjes (frisjes ) briesje wind aan het worden al de deuren en ramen staan open. Zalig  voelt echt goed aan . De regenbuien komen eraan bij ons . 

Ik kan vrij goed tegen de warmte zo een 27 graden tot 30 graden vind ik best te doen . Voor de woefkes is het heel wat anders en de oudere mensen . 

We hebben al genoeg winters en koude daar hou ik echt niet van brr 🥶. Laat de zon nog maar heel lang schijnen . Niet zo extreem voor de andere mensen die er niet tegen kunnen . 

Heb goed geslapen 🛌 en boven is de kamer al fris opgeruimd en gepoetst . Straks terug naar mijn ouders . Gaan koken beginnen met de boontjes te balanceren en de diepvriezer in Gisteren  hebben ze er al lekker kunnen eten . 

En zo is er altijd wat te doen . Van het een naar het ander . . Zo blijft een mens jong 😂🤣😂

@patrick2 Zie dat je geniet van je verlof goed dat je even de tijd neemt om goed uit te rusten . Geniet nog maar ,nu de temperaturen toch even gaan zakken . hier al enkele druppels 💧 gevallen . Ondertussen ja tussen door een stop .met schrijven ✍️.want kreeg een telefoontje. Chillen 😎 hè van je vakantie. 🧸

Hoop dat jullie wat verkoeling vinden allemaal!

fijne dag groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 ik geniet zeker van mijn verlof ben ook nergens anders mee bezig dus niet met het werk niks. Lekker chillen genieten van het mooie weer. En zaterdag terug naar de Efteling dan gaan we daar weer lekker rond lopen. 

@Cdt24801 een hitteslag , heb ik ergens iets over het hoofd gelezen ? 

Voor nu heb ik gevoeld al zijn de temperaturen al gezakt is nog warm maar aangenamer. 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Loading...