Super User
•
8.2K messages
De babbelhoek voor de maand juli.

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.

Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Dat komt omdat heel de nacht toch bij ons pijpenstelen gegoten geeft hield niet op . Ben twee keer opgestaan zelfs mijn woefke wou niet buiten . Dan maar in zijn bakje gegaan en weer proper gemaakt . Bij mij staat ook alles open al van deze nacht klik ramen regent niet binnen . Zeer gemakkelijk en vanboven nog ook een Systeem dat ik kan open zetten dubbel open .
@patrick2 Laatste nachtje werken 😉.kan je ook eens echt genieten van het zonnetje .
Vandaag naar de markt vers fruit 🍎 🍌 🍉 en groenten 🍆 🌽 halen .
Koken 🧑🍳 en de was doen 🧺 en de strijk . De keuken poetsen eens dweilen . Schapen 🐑 en gans , kippen 🐓 en geit 🐐 eten . En niet vergeten natuurlijk onze honden 🐕 van mijn broer en de kleine woef 🐶 van mij en water 💦. Want ze hebben veel dorst . Ook de 🐦 vergeet ik geen water te geven en onze vissen geen eten .🐟 .
En belangrijkste VERGEET JEZELF NIET,DRINK VEEL WATER 💦,dat je niet uitdroogt .!
Voor de rest allen een fijne dag 👋
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
0
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Tinneke2 hier géén drup had het maar naar hier geblazen.
Nu al volle zon.
2
Josette
Super User
•
8.2K messages
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
@patrick2 een hele fijne vakantie toegewenst!
Hier is het een zeer langzame aan dag krijg niets gepresteerd.
Fijne dag aan allen.
5
Koach
Pisteur expérimenté
•
14 messages
Ja watte et ga warm worden ze pffff
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 merci.
@Tinneke2 heeft zich verstopt voor de hitte!
Maak er een fijn weekend van.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
Goedemorgen,
@Josette nee nee Gisteren een hele drukke dag gehad . Aalbessen getrokken voor confituur te makken eerst sap maken , dan laten inkoken met suiker en dan potten omdraaien en afkoelen en confituur is klaar een heel werk . En keuken gepoetst en gekookt voor de bende . Want zussen zijn op reis 🧳. Niet verstopt hoor . Het was gisteren aangenaam weer bij ons zelfs een koel windje. Gaan wandelen met de grote woef 🐕 van mijn broer en mijn vake .
vandaag terug verder Aalbessen trekken nog de laatste struiken en dan is het gedaan . 😉
De braambessen zijn ook al getrokken , en frambozen. En ze zijn lekker 🤤.
@patrick2 hele fijne vakantie zal je deugd doen om even tot rust te komen .
@Josette Doe maar rustig aan , kan geen kwaad dat je niets gepresteerd krijgt . Eens niets doen doet ook eens deugd . Geniet van het samen zijn . De rest komt later wel . Nog even op je tanden bijten en dan zijn de hitte dagen hopelijk 🙏 voorbij .Daarna komt er meestal onweer toch hier in België 🇧🇪. Gisteren was het frisjes bij ons .
Denk dat het van streek tot streek af hangt . het weer . Hou vol iedereen.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 Oppassen Stefaan, word al heel warm vandaag zeker in volle zon.
Anderen ook hoor, fijne zondag.
Dan val je eindelijk in slaap komen er honderden kraaien kwaken
verdomme. Niets helpt om ze op te jagen!
3
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 , Stefaan is het je gelukt gisteren?
Voor allen een fijne maandag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere,
Goedemorgen,
@Josette jeetje 🙄 wat vervelend . Komen zeker af op de boterhammen 🥪 van werkvolk die ze laten vallen . Wat een gedoe . Kan stad 🏙 daar echt niets aan doen als meer mensen er niet kunnen van slapen ???
Een echte plaag op vele plaatsen.Amai mijn frak .
Hier zijn het de duiven 🕊 al heel vroeg . En kakken overal 💩 . Zelfs op je planten 🪴. En als je niet op let op je hoofd .
Zo is het overal een plaag van vogels 🐦
Mijn dag begint weer dus ga gaan mijn mijn ouders en ze gaan verzorgen .
zoen dat ze genoeg drinken en zeker niet buiten gaan en koelte hebben .
doe iedereen .
Hou het hoofd koel … vooral @Josette veel steun d NL aan jou .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Morgen (als ik op de klok kijk eigenlijk vandaag ...) was ook een begeleiding voorzien, maar die is door de wielerbond omwille van de verwachte hitte geannuleerd ...
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 Stefaan gelukkig maar dat je er vandaag niet op moet!
Voor allen hou het veilig zijn er gisteren weeral genoeg
naar het ziekenhuis gemoeten wegen hitteslag!
Opbouw Pukkelpop gaat gewoon door in Hasselt, niet normaal!!!!!
Fijne dinsdag.
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
@ Iedereen, wat een ellendig kl..... weer.
Overal branden in Limburg, De Haan enz.
We zijn er nog niet vanaf.
Hou je koel tot morgen!
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere,
goedeavond ,
@Cdt24801 Jeetje hoop dat al wat beter gaat met je een hitte slag 💥 niet meer normaal dat weer , heb vandaag ook buiten gewerkt maar heb voor afkoeling gezorgd af en toe de tuinslang gebruikt en eens binnen gegaan .
De pluk moest gebeuren anders was het fruit 🍎 allemaal kapot . Nu is het gedaan en confituur is klaar . Het is dan ook voor 4 gezinnen .
Ben er vanaf nu wachten tot de druiven rijp zijn .
Iedereen geeft zijn buikje rond ook de dieren . Planten en groenten hebben water .
🍆 .
En dan kon ik beginnen nog bij mij thuis 🏠. Mijn dag zit er nu op . De deze gaat nu nog even een slokje drinken en bedje in .
Slaap ze allen .
fijne nacht en droom Zacht als je al kan slapen pff pff …
groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
Het was om 2.30 uur hier nog 26°buiten!
Euh Stefaan een hitteslag???????????????
Dacht het niet @Tinneke2 of ik heb iets gemist.
Jeetje @Cdt24801 zo eentje hebben wij ook hangen.
Ben nog niet buiten geweest sinds we terug zijn, en zal zo nog weken gaan duren denk ik
want heel de maand wordt het heeeeeeeeeeeet!
Fijne woensdag.
1
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
Goedemorgen,
@Josette 😂ja zal. Van de vermoeidheid zijn dat ik het verkeerd gelezen heb , kan gebeuren hè . Donkere wolken komen er hier aan . Toch binnen al een halve graad gezakt .
Hier is het al koeltjes (frisjes ) briesje wind aan het worden al de deuren en ramen staan open. Zalig voelt echt goed aan . De regenbuien komen eraan bij ons .
Ik kan vrij goed tegen de warmte zo een 27 graden tot 30 graden vind ik best te doen . Voor de woefkes is het heel wat anders en de oudere mensen .
We hebben al genoeg winters en koude daar hou ik echt niet van brr 🥶. Laat de zon nog maar heel lang schijnen . Niet zo extreem voor de andere mensen die er niet tegen kunnen .
Heb goed geslapen 🛌 en boven is de kamer al fris opgeruimd en gepoetst . Straks terug naar mijn ouders . Gaan koken beginnen met de boontjes te balanceren en de diepvriezer in Gisteren hebben ze er al lekker kunnen eten .
En zo is er altijd wat te doen . Van het een naar het ander . . Zo blijft een mens jong 😂🤣😂
@patrick2 Zie dat je geniet van je verlof goed dat je even de tijd neemt om goed uit te rusten . Geniet nog maar ,nu de temperaturen toch even gaan zakken . hier al enkele druppels 💧 gevallen . Ondertussen ja tussen door een stop .met schrijven ✍️.want kreeg een telefoontje. Chillen 😎 hè van je vakantie. 🧸
Hoop dat jullie wat verkoeling vinden allemaal!
fijne dag groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0