Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Zondag rustdag, en dat ga ik ook doen!
Alleen ritje naar ziekenhuis en terug.
De pijn is eindelijk weg bij Douglas, morgen gaan ze kijken om de MRI een stuk te
vervroegen hoop dat het lukt.
Fijne zondag iedereen.
@Cdt24801 ik heb een zoon die ook zo verliefd is op motor rijden, eens een ritje met de motor dat is een hobby denk ik, ik rijd liever auto, al moet ik eerlijk zeggen dat het soms niet zo leuk meer is. maar over het algemeen ik zie er niet tegen op
@Tinneke2 @Josette en allen die lezen vandaag is het hier mooi weer, de zon schijnt dus het word
wandelen deze namiddag in de natuur , een recreatie namiddag zeggen ze dan,
dus allen een goede zaterdag en veel leute op zijn Vlaams
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Ben ook al vroeg uit de veren 🪶 en met de 🧺 begonnen , ondertussen gaan wandelen 🚶.
Hebben ze nu al beslist wat ze met Douglas gaan doen of wachten ze de resultaten af na weekend?
@patrick2 gaan we van zijn vakantie laten genieten 😊.
@Cdt24801 Je kan nog niet op de motor 🏍️ maar je kan toch genieten van je familie met vandaag het zonnetje. Komt zeker goed met jou .🍀
alle andere een fijne Zaterdag gewenst
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
"quote"
@Cdt24801 Je kan nog niet op de motor
"unquote"
Hey @Tinneke2
Ik denk dat je iets gemist hebt hoor .. Ik heb intussen al enkele ritten op de moto achter de rug (hmmm, leuke woordspeling ..😈), vandaag en morgen op het triatlon fietsparcours rondrijden met een scheidsrechter achterop. Volgende week vier dagen permanent op de moto, duizend km KOTK. Ja hoor, motorijden lukt al heel goed. Enkel opletten de rug goed recht te houden 😎
@Cdt24801 Och dan zal ik het vergeten zijn , moet tegenwoordig van alles onthouden , voor Jan en alleman en dan vergeet je het een en ander .
Hebt al goed uw best gedaan op de motor 🏍️ en dan nog met iemand achterop ge doet dat niet slecht . Maar ja je bent dan ook een professionele motor 🏍️ rijder hè 😉.
ga iets koken 🧑🍳 en dan is gedaan voor vandaag k. Kom mijne zetel niet meer uit .
alleen dan voor te gaan slapen 😴
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt