Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
Heeft echt ff goed gedaan hoor en nu zien voor weer terug te gaan 🙂 Zie hier onder mij. hotel waar ik geslapen heb. Dit is wel enkel maar de voorkant links en rechts zijn er nog vleugels want dat hotel is echt groot.
@patrick2 Amai dat is een prachtig hotel 🏨 kan me al inbeelden hoe mooi het er van binnen eruit zag . En cool 😎. Goed gedaan 👍. Kan je maar goed gedaan hebben zo een ontspanning. Ga nu wat rusten 😴. Want de nacht was weer wat kort . Een paar nachten in halen .
fijne dag nog . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Heb speciaal voor jou wat foto's kleiner gemaakt want die waren te groot om hier neer te zetten.
Hier onder zie je dus een aantal foto's van de binnenkant van het hotel. Je ziet de inkom ( de Lobby ) dat is al een aparte vleugel, je ziet één van de restaurants ( zijn er meer in dat hotel ) je ziet er ene van de bar ( ook zijn er daar meer van ) en je ziet het midden stuk van het hotel waar de bar is. Maar zoals ik al zei daar is nog veel meer hoor nog een spa + zwembad en alles maar goed ik kan niet alles hier neerzetten. Maar speciaal voor jou en de rest die het wel wil zien heb ik een paar foto's hier gezet.
@patrick2 Dat is precies een paleis waar je binnen wandelt jeetje 🙄 zo mooi . .Daar voel je je echt als een prins 🤴.Zo sprookjesachtig ook ja het is dan ook Disneyland . Dank u 🙏 voor deze prachtige van de vele foto’s. Fijne werknacht . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt