Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette hoe gaat het ondertussen met jou en Douglas ? Heb je al wat beter kunnen slapen 😴.
@patrick2 Een zwarte is ook mooi 🤩 en je ziet er het vuil er niet zo vlug op . Ik heb een witte en kon toen in de tijd ook niet kiezen en constant zie je er vuil op ,heb geen garage in de buurt en van de bomen 🌳 zie je er veel vuil op .
@fregilcy een dikke proficiat 🥳 met jullie 55jaar huwelijk dat mag je zeker vieren 🍾. En nu kan je zonder de kinderen eens ontspannen 😎. Geniet 😊 ervan . Je verdient het . En zal mooi weer worden .
En heb een mooie prijs gewonnen door mee te doen met een wedstrijd ben blij 6 maanden korting dat mag tellen . Ben er blij mee . En nu boodschappen doen want de frigo oei 😓 die is leeg 😉.
mallen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy Een hele dikke proficiat dat kunnen er nog maar weinig zeggen hé.
Geniet ervan en doe voorzichtig.
@patrick2 welke kleur is het?
Iedereen een fijne midden van de weekdag.
@Josette @fregilcy @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Josette het is een zwarte. Was jammer genoeg geen andere kleur maar goed das geen erg.
@Cdt24801 waar het geld zit 🤔 Maar dat geld zit nu nergens meer das weg 😉
Voor de rest straks ff twee kasten halen voor mijn Disney beelden. kan ik die plaatsen en inrichten.
Dan zien we wel vandaag wat te doen , ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2.
hallo iedereen , ik ga er een paar dagen tussen uit, voor een 5 of 6 dagen naar de zee, 🏖 ik ben 55 jaar gehuwd👫 ; we gaan even een kleine uitstap maken samen. we zijn vroeger nooit alleen op reis geweest zonder de kinderen , dus even een kleine uitstap 🚗 alleen ons tweetjes . 💏
groetjes en tot binnen een paar dagen