annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  wij hebben altijd zwarte auto's, die tonen veel rijkelijker.

En vind dat ook veel mooier.

@Tinneke2 heb jij die geschilderd?

Op wat krijg je die korting?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette ja de korting is toch mooi meegenomen en ja heb het nageschilderd al een paar keer en weggegeven . Schilder  🧑‍🎨 veel en ook bloemen 🌹 eigenlijk van alles aquarel…. Ook op zijde enz …

en ja dat klopt wat je zegt over de auto 🚗😉fijne dag verder groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  waarop kreeg je dat die korting?

Prachtig gedaan hoor.

Doe je dat niet na.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Op mijn abonnement van mijn GSM 📱 zijn wel super content is wel euro’s die ik extra kan sparen voor iets anders .  Jij kan dat ook je bent zeker nog beter dan ik tenslotte ben je wel een wijze en ben je wel slim 🧐. 
Het zonnetje is er niet doorgekomen pff miezerig weer . Iedereen loopt op zijn tenen jeetje . 🙄 Maar ga toch wandelen met de buurvrouw van rechtover . Fijne dag verder doei 👋 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  het is je van harte gegund. 👍

Hier ook géén zon wel grijs. Maar niet koud.

Fijne avond.

Leden met de meeste pluimen