Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette ik ga ook geen boodschappen doen als ik niet moet gaan hoor. Niks zo erg als dat te gaan doen ik ga eens per twee of drie maanden eens dan haal ik echt wat ik nodig heb of eens wil hebben. De rest doet mijn partner.
@fregilcy fijn dat je je amuseert en normaal heb je ook goed weer. Hier zal het ook genieten zijn van het goede weer.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @RizlaineB@Tinneke2
Hallo iedereen, even een kort tussendoortje. het is hier prima weer aan zee, de zon schijnt volop, 🌞
het is gezellig in de zon in de schaduw is het nog koeltjes. maar het zal elke dag iets beter zijn
we hebben hier een fijn appartementje voor enkele dagen met alles erop dus we hebben het hier
goed . 🧀☕ aan allen fijne dagen ,
ps. Met Douglas alles verder goed naar omstandigheden? 🍦
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @RizlaineB @fregilcy en alle andere die een komen piepen 🐣
Een goedemorgen,
@Josette Vandaag is het een hoogdag voor velen onder jullie is het een lang weekend . Sommige moeten vandaag werken . Het is
Onze lieve vrouw Hemelvaart ik steek vandaag voor iedereen een extra 🕯️ aan die het nodig geeft want velen onder ons zijn ziek 🤧, of zijn er niet meer .
Vandaag wordt het een prachtige dag dat beloofd . Ga wat klussen in mijn tuintje . En voor de rest zie ik wel hoe mijn dag verloopt. Fijne dag iedereen voor wie uit werken is en op vakantie is .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag nog wat prutsen in huis heb namelijk gisteren mijn kasten gehaald voor mijn Disney beelden. Heb dan nu weer wat verdeeld aan beelden maar moeten nog kasten komen 🙂
Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken en zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Voor de werkende onder ons, een fijne vrije dag.
Aan alle anderen geniet van de donderdag.