annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ik ga ook geen boodschappen doen als ik niet moet gaan hoor. Niks zo erg als dat te gaan doen ik ga eens per twee of drie maanden eens dan haal ik echt wat ik nodig heb of eens wil hebben. De rest doet mijn partner. 

@fregilcy fijn dat je je amuseert en normaal heb je ook goed weer. Hier zal het ook genieten zijn van het goede weer. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @RizlaineB@Tinneke2

Hallo iedereen,  even een kort tussendoortje.     het is hier prima weer aan zee,      de zon schijnt volop,  🌞

het is gezellig in de zon in de schaduw is het nog koeltjes.        maar het zal elke dag iets beter zijn 

we hebben hier een         fijn appartementje voor enkele dagen        met alles erop dus we hebben het hier

goed .  🧀   aan allen fijne dagen , 

ps.      Met Douglas alles verder goed naar omstandigheden? 🍦

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @RizlaineB @fregilcy en alle andere die een komen piepen 🐣 

Een goedemorgen,

@Josette Vandaag is het een hoogdag voor velen onder jullie is het een lang weekend . Sommige moeten vandaag werken . Het is

Onze lieve vrouw Hemelvaart ik steek vandaag voor iedereen een extra 🕯️ aan die het nodig geeft want velen onder ons zijn ziek 🤧, of zijn er niet meer .

Vandaag wordt het een prachtige dag dat beloofd . Ga wat klussen in mijn tuintje . En voor de rest zie ik wel hoe mijn dag verloopt. Fijne dag iedereen voor wie uit werken is en op vakantie is . 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag nog wat prutsen in huis heb namelijk gisteren mijn kasten gehaald voor mijn Disney beelden. Heb dan nu weer wat verdeeld aan beelden maar moeten nog kasten komen 🙂 

Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken en zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Voor de werkende onder ons, een fijne vrije dag.

Aan alle anderen geniet van de donderdag.

Leden met de meeste pluimen