Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette ja Guus Meeuwis , het is een nacht die je normaal alleen in films ziet. Het nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. 😂
Net opgestaan dus ik zag uit de venster dat het regent hopelijk niet heel de dag. Maar goed we zullen zien. Nu een koffie drinken ene wakker worden en zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Wat een nacht wat een nacht is daar géén liedje van? 🤣
Maak er een fijne woensdag van, nu gelukkig iets minder warm.
@patrick2 @Josette@Cdt24801@Tinneke2
Hallo iedereen, terug thuis, en dat is weer goed ook. leuke vakantie gehad geen regen gezien ,
prachtig weer zondag bijzonder, zo aan alle liedjes komt er een eind , weer terug in ons gewone
doen, en dat is ook heel goed.
Josette pieken dokter welk een dokter is dat , speciale huid dokter of zo , en doet het pijn?
dikwijls zijn dat de remedies die helpen weze getroost. vandaag word het hier rustig alles op zijn plooi
brengen uitpakken en de vrouw moet de was doen en we zijn weer vertrokken
voor het dagelijkse leven. een goede Dinsdag aan ieder .
@fregilcy is een acupuncturist.
Bij een goede voel je niets!
Doe ik al jaren tegen de pijn kan géén medicijnen innemen wegens allergies.
Allez weer veilig thuis.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Mijn 🍵 en ontbijt genomen . En dadelijk naar de markt voor mijn zusje want er staat iemand met roze look grote trossen die ze kweken speciaal uit zuiden van Frankrijk 🇫🇷 . Want zover zijn ze niet gegaan .
Dan wat rusten op een terrasje , en weer huiswaarts.
allen een fijne Dinsdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt