annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

@Josette Heb voor de kleur gekozen donker grijs past mooi 🤩 met mijn meubels deze zijn iets grijzer maar bleker . En het is een brede lounge zetel .

@fregilcy  Zal er zeker met mijn kontje😅 goed kunnen zitten 🪑 en zelfs oppassen dat ik er niet in slaap 😴 in val 🪤. 
@patrick2  Heb geduld voorlopig lig ik op een ligbed van vroeger toen ik nog mee ging op kamp 🏕️ heb er veel kussens in gelegd en lig heel gemakkelijk. Zo kan ik ook tv 📺 kijken 👀. Voor alles vind ik wel een oplossing. 😉

Wat een weer weeral mag nu wel stilaan stoppen die regen ️, krijg er genoeg van . Wil buiten . Mijn zus geeft gisteren haar poes 🐈 moeten laten inslapen was heel ziek . Kon niet meer en had een gezwel  was  14 jaar oud . Maar verdriet blijft des ondanks groot . 

IMG_4401.jpeg

 Hier zo fier aan het vijvertje met de visjes 🐟.

wens allen een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ah da is zielig maar goed wel beter zo voor poes om niet af te zien. Betreft je lig bed heb je goed opgelost 😁...Maar een zetel ligt fijner dan een veldbedje dus dat die maar rap komt. 

Hier is ook enkel meer regen geweest en nog meer regen bah word er moe van. Dat het maar snel zomer is de zon gaat schijnen want dit weer ben ik echt meer dan beu. 

Voor mij nog twee nachten werken dan is het weekend dus gaat weer rap. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Midden van de week weeral.

Jeetje wat is er regen geweest en nu nog. 

Dan maar duimen dat hij heel snel komt.Wat kleur is het geworden @Tinneke2 ?

Fijne woensdag allen.

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2

@Tinneke2 hey staat het niet meer in de winkel?        🏬 het distributie center? 

welk 👻   t' is toch niet gestolen zekerst 😀       geduld is een schone deugd ,         jammer dat  het  altijd van de klant moet komen,           maar betalen moet onmiddellijk.     hoe heerlijk gaat het zijn,   👸  als ge met uw kontje in de zachte zetel gaat zitten 💤

@patrick2 , nu  aftellen,        straks  gedaan ,     werken als het zonnetje schijnt en slapen als de maan schijnt,    nog twee weekjes na deze. 😉

@Josette   jaja laten spelen kan deugd doen  meer zeg ik niet , maar de voetjes zijn weer als oude nieuwe ,😂    

zo aan allen nog een goed Dinsdag ,             werkend , wachtend en spelend ,    als t' maar goed gaat 🤔

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 dat ze hem maar snel brengen de zetel maar komt goed. Duurt ff maar dan heb je ook wat hé. 

Voor de rest niet veel te vermelden nu ff wakker worden en een koffie en deze avond terug werken. 

Voor nu aan iedereen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen