Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan dat word een druk weekend.
@Tinneke2 heel veel geluk met je nieuwe zetel.
Voor de rest een fijne vrijdag, hier pruttelt de soep al.
Straks boodschappen doen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
@Tinneke2 😀 Je gaat uw kontje kunnen verwennen, in de nieuwe zetel, eerst kijken, 😲 efkes zuchten, dan ne keer wrijven en uiteindelijk, hmmmm , heerlijk , zacht , mooi en boven alles gelukkig, 👏
@patrick2 voila weeral een week weg, straks gaat het zo voorbij zijn, en dan gaat ge terug kijken ,
en denken ik heb het toch gedaan he 😉
@Josette, naar de kapper, ga je iedere week of zo? ik weet dat niet he, ik zie graag lang haar bij een vrouw, ik vind dat heel vrouwelijk. maar je dat is mijn smaak he
@Cdt24801 motor rijden in de regen , is niet zo prettig , doet U dat ook voor uw werk? of is het juist in de vrije tijd ?
Voor mij Donderdag, 👜 Boodschappen dag, 😋 dus nu goed mijn beste beentje voorzetten , en heel goed oppassen , ik denk aan die Boul de Berlin, 🍰 ze zullen der wel zijn zekerst, slecht voor de lijn 😋 maar zo lekker. dat is al die moeite wel waart , dus hop recht en naar de ..............
nog een fijne donderdag aan iedereen
Ik ben gepensioneerd, dus voor het werk rijd ik niet ... 😋
Ik ben aangesloten (o.a.) bij de Mobiele Seingevers En vanuit die vereniging doe ik begeleidingen van alles wat een rondrit wil maken (dus geen koersen).
En ja, wanneer zo een evenement geboekt staat gaat dat meestal ook door, weer of geen weer. De deelnemers (meestal fietsers) zijn dan uiteraard ook "in regenpak" 😎 Uitzondering zijn de Trikes. Die rijden niet graag wanneer het regent ... 😈