annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heeft echt ff goed gedaan hoor en nu zien voor weer terug te gaan 🙂 Zie hier onder mij. hotel waar ik geslapen heb. Dit is wel enkel maar de voorkant links en rechts zijn er nog vleugels want dat hotel is echt  groot. 

IMG_2514.jpeg

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Amai dat is een prachtig hotel 🏨 kan me al inbeelden hoe mooi het er van binnen eruit zag . En cool 😎. Goed gedaan 👍. Kan je maar goed gedaan hebben zo een ontspanning. Ga nu wat rusten 😴. Want de nacht was weer wat kort . Een paar nachten in halen . 
fijne dag nog . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb speciaal voor jou wat foto's kleiner gemaakt want die waren te groot om hier neer te zetten. 

Hier onder zie je dus een aantal foto's van de binnenkant van het hotel. Je ziet de inkom ( de Lobby ) dat is al een aparte vleugel,  je ziet één van de restaurants ( zijn er meer in dat hotel ) je ziet er ene van de bar ( ook zijn er daar meer van ) en je ziet het midden stuk van het hotel waar de bar is. Maar zoals ik al zei daar is nog veel meer hoor nog een spa + zwembad en alles maar goed ik kan niet alles hier neerzetten. Maar speciaal voor jou en de rest die het wel wil zien heb ik een paar foto's hier gezet.

patrick2_0-1715003215097.jpeg

patrick2_1-1715003254955.jpeg

patrick2_2-1715003325873.jpeg

patrick2_3-1715003366264.jpeg

patrick2_4-1715003398883.jpeg

Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat is precies een paleis waar je binnen wandelt jeetje 🙄 zo mooi . .Daar voel je je echt als een prins 🤴.Zo sprookjesachtig ook ja het is dan ook  Disneyland . Dank u 🙏 voor deze prachtige  van de vele  foto’s.  Fijne werknacht . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Nog twee weken thuis hé 🙂 

Ja daar is echt alles af hoor daar ben je zeker een prins ..... Een paleis mag je het zeker noemen. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen