annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ja Guus Meeuwis , het is een nacht die je normaal alleen in films ziet. Het nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. 😂

Net opgestaan dus ik zag uit de venster dat het regent hopelijk niet heel de dag. Maar goed we zullen zien. Nu een koffie drinken ene wakker worden en zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Wat een nacht wat een nacht is daar géén liedje van?  🤣

Maak er een fijne woensdag van, nu gelukkig iets minder warm.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Leidende verkenner

 @patrick2 @Josette@Cdt24801@Tinneke2

Hallo iedereen,   terug thuis,   en dat is weer goed ook.      leuke vakantie gehad geen regen gezien ,

prachtig weer zondag bijzonder,         zo aan alle liedjes komt er een eind ,        weer terug in ons gewone

doen,      en dat is ook heel goed.  

Josette     pieken dokter welk een dokter is dat ,     speciale huid dokter of zo ,     en doet het pijn?   

dikwijls zijn dat de remedies die helpen weze getroost.        vandaag word het hier rustig alles op zijn plooi

brengen uitpakken en de vrouw moet de was doen       en we zijn weer vertrokken 

voor het dagelijkse leven.        een goede Dinsdag aan ieder . 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  is een acupuncturist. 

Bij een goede voel je niets!

Doe ik al jaren tegen de pijn kan géén medicijnen innemen wegens allergies.

Allez weer veilig thuis.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen, 

@Josette Mijn 🍵 en ontbijt genomen . En dadelijk naar de markt voor mijn zusje want er staat iemand met roze look grote trossen die ze kweken speciaal uit zuiden van Frankrijk 🇫🇷 . Want zover zijn ze niet gegaan . 

Dan wat rusten op een terrasje , en weer huiswaarts. 
allen een fijne Dinsdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen