annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 127 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
127 ANTWOORDEN 127
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ben altijd ruim voor de tijd op. FF koffie thuis en wakker worden alles op mijn gemak. Dan op tijd vertrekken want  wil ook op tijd op het werk zijn en ben altijd een half uur op voorhand binnen op het werk. 

Voor vandaag niks gepland dus lekker rustig aan en morgen ook niks op staan. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 vandaag een rustdag ben nog te moe van gisteren , en heel weinig 🤏 geslapen 🛌 vannacht . 
wel eten 🥘 maken straks maar nu even toch nog wat slapen 😴 kan mijn ogen 👀 niet open houden . 
In de namiddag ga ik wel even wandelen 🚶‍♀️ wat ontspannen . 
Verder een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@patrick2 amai dat is heel vroeg voor de tijd op.

Toen was ik ook al aan het wandelen hahaha maar ben even terug gekropen!

@Tinneke2 Ja die dingen gebeuren erg dat dit bestaat.

Fijne vrijdag ik ga er seffens eentje knippen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette  idem al twee dagen bij mij ook een woelige nacht . Maar ik kon Janneke maan 🌕 zeer goed zien. Ben even buiten geweest om mijn vapeurs wat af te koelen . Zweet 😥 liep weer helemaal af van mij en daarna even mij opgefrist 🧽.

@patrick2 Gaat vlug de dagen . Vandaag ga ik terug bij mijn ouders niet veel doen want de poetsvrouw is al geweest, wel wat inkopen doen. En misschien wat gaan chippen om leuke spulletjes. 
allen een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  hier was het heel erg bewolkt.

Enne beter zweten dan het niet kunnen zoals ik

dan ontplof je zowaar. We moeten veel ondergaan als vrouw.

Leden met de meeste pluimen