Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 115 antwoorden
@Josette Amai dat is vroeg , dan heb ik wel eens op gestaan maar ben er terug ingekropen . Dat is me veel te vroeg en ik mag dan nog geen lawaai maken , want de muren zijn veel te dun . En kom nu zo goed met mijn buurvrouw overeen . Wil dat echt zo houden . We praten weer goed met elkaar . Want heb daar heel veel verdriet over gehad. En ben nu zeer blij dat alles in orde is .☺️
Heb me toch weer laten gaan in de winkel . Heb me een mooi bloesje voor de feestdagen gekocht dat perfect onder mijn kleedje past . Mijn kleding heb ik dus al . Ben dus ruimschoots op tijd .
Nu begin ik aan de kaartjes . Maak ze uiteraard weer zelf. Ook voor de feesttafel geeft mijn 2 zusjes gevraagd voor er te maken . Dus heb mijn werk .
Fijne d g iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
@Josette ben altijd ruim voor de tijd op. FF koffie thuis en wakker worden alles op mijn gemak. Dan op tijd vertrekken want wil ook op tijd op het werk zijn en ben altijd een half uur op voorhand binnen op het werk.
Voor vandaag niks gepland dus lekker rustig aan en morgen ook niks op staan.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 vandaag een rustdag ben nog te moe van gisteren , en heel weinig 🤏 geslapen 🛌 vannacht .
wel eten 🥘 maken straks maar nu even toch nog wat slapen 😴 kan mijn ogen 👀 niet open houden .
In de namiddag ga ik wel even wandelen 🚶♀️ wat ontspannen .
Verder een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt