annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 115 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
115 ANTWOORDEN 115
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat is een keer meer dan de deze maar was wel al op om 4.30 uur.

@patrick2 geniet van je vrije dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Amai dat is vroeg , dan heb ik wel eens op gestaan maar ben er terug ingekropen . Dat is me veel te vroeg en ik mag dan nog geen lawaai maken , want de muren zijn veel te dun . En kom nu zo goed met mijn buurvrouw overeen . Wil dat echt zo houden . We praten weer goed met elkaar . Want heb daar heel veel verdriet over gehad. En ben nu zeer blij dat alles in orde is .☺️

Heb me toch weer laten gaan in de winkel . Heb me een mooi bloesje voor de feestdagen gekocht dat perfect onder mijn kleedje past . Mijn kleding heb ik dus al . Ben dus ruimschoots op tijd .

Nu begin ik aan de kaartjes . Maak ze uiteraard weer zelf. Ook voor de feesttafel geeft mijn 2 zusjes gevraagd voor er te maken . Dus heb mijn werk . 

Fijne d g iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Ja, de zaterdag is er, de was en wat kokkerellen.

Fijne zaterdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ben altijd ruim voor de tijd op. FF koffie thuis en wakker worden alles op mijn gemak. Dan op tijd vertrekken want  wil ook op tijd op het werk zijn en ben altijd een half uur op voorhand binnen op het werk. 

Voor vandaag niks gepland dus lekker rustig aan en morgen ook niks op staan. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 vandaag een rustdag ben nog te moe van gisteren , en heel weinig 🤏 geslapen 🛌 vannacht . 
wel eten 🥘 maken straks maar nu even toch nog wat slapen 😴 kan mijn ogen 👀 niet open houden . 
In de namiddag ga ik wel even wandelen 🚶‍♀️ wat ontspannen . 
Verder een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen