Profil de Josette

Super User

• 

8.2K  messages

De babbelhoek voor de maand september

Sept.jpg

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Heb vandaag niet zoveel te vertellen .

Geniet van jullie dag 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Elketje81 @Josette @Tinneke2 @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan want moet komende nacht weer werken. Nu een koffie een wakker worden. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Josette @patrick2 @Tinneke2 en alle andere meelezers

Goedenavond! Heb weer een leuke namiddag gehad. Eerst naar de kinesist geweest en vandaar naar een activiteit (eerder tetteren) geweest en ben. Nu nog in tweestrijd of ik straks naar de avondmarkt van het nabijgelegen dorp ga (is net als ons 1 van de deelgemeentes van een "groter" dorp) of nog verderlezen in het boek hier op mijn terras...

Denk dat ik eerder voor het laatste ga kiezen. Maar ben zo een twijfelaar...

Super User

• 

8.2K  messages

@Elketje81 slim plan gewoon lezen.

In plaats tussen al die drukte te gaan lopen!

Of hou het veilig corona is terug in het land. 

Fijne avond allemaal.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Josette daarom dat ik dus toch maar voor het laatste ga kiezen. Ga morgen wel naar de jaarmarkt hier in het dorp en daar is dan heel veel ruimte. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Elketje81 @En ik zou toch een mondmasker dragen heb dat in de kerk ook gedaan voor de veiligheid want er was veel volk . Doe dat trouwens overal en trek mij er niets van aan dat mensen raar maar mij kijken . Want @Josette geeft gelijk ken er al die weer Corona hebben het is serieus in opmars . 
@patrick2werk ze een weekend is vlug voorbij zeker als het mooi weer is .Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Amai wat een sterrenhemel dat is heel lang geleden.

Maak er een fijne dag van. 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemiddag, 

@Josette ja het was prachtig 😻 om te zien heb buurten gezeten en heb er naar zitten kijken 👀
De natuur kan zo mooi zijn en je moet niet ver lopen . 
vandaag nog een beetje verven . En alles is Sinterklaas buiten , maar eerst verse groenten 🍆 halen en fruit 🍌 op de markt en met mondmasker .  Dan is er nog bijna geen blik . 
voor de rest zie ik het wel .  En natuurlijk mij. Dagelijkse wandeling en fiets in orde maken . Want heb zin om eens lekker te fietsen 🚴‍♂️ platte banden Omar heb nu een goede pomp . Van een lieve buurman gekregen . 
Dis voor wie uit erken gaat wel ze @patrick2 en @bigMODDER  

Alle ander zou ik zeggen doe je ding maar hou het toch een beertje veilig . Tinneke2 / Wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur expérimenté

• 

528  messages

@Tinneke2 

fijne dag Tinneke!

Hoe je goed en geniet van de zon

Veel plezier met je to do list!

Groetjes

Helen1

🌈🎉📌💯

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @Helen1 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ben net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden. Deze avond weer terug hé maar iets eerder dan normaal want ga nog wat uitleg moeten hebben over bepaalde zaken. En dat gaan we deze avond doen dan hebben we het gehad. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@patrick2 Zal wel goed verlopen . En dan vliegt de nacht ook voorbij ook al moet wat vroeger gaan . Dat komt bij jou altijd prima in orde .  fijne werkdag gewenst. Blij u nog eens te horen 👂 . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

Gisteren jacht op een hoornaar gemaakt, pffffffffffff 

zat aan het terrasraam en kroop er af en toe in. Brrrrrrrrrrrr wel

even contact opgenomen met de brandweer.

En hij is gemold akelig groot beest! Hopelijk blijft het bij die ene.

Ook de 31° gehaald in de schaduw. Vandaag van het zelfde

we gaan in Limburg weer op naar een hittegolf misschien.

Maak er een fijne woensdag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette goed dat je de brandweer gebald hebt , en dat het er geen meer zijn want gevaarlijk beestjes . 
Wordt overal zeer warm 🥵 en volgende week ook . 
We zijn al midden inde week gaat vlug vooruit . Voor de rest een fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

Jammer genoeg zie ik niet veel van het mooie weer in de dag maar goed moet ook slapen natuurlijk. Nu net wakker dus ff een koffie en wakker worden.

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder

Super User

• 

8.2K  messages

@patrick2  ben maar blij dat je nu niet buiten werken moet in de dag.

Het is echt niet te doen denk ik hier was het net 31° in de schaduw

arme mannen in de bouw. 

Gelukkig kan je de slaap nog vatten overdag, werk ze straks.

@Tinneke2 tot nu toe geen meer gezien hopelijk blijft het zo.

We hebben gisternavond toen het donker was nog gespoten in het gaatje.

Beter dat dan niets hé.

Fijne avond allemaal.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette  Gelukkig want die smeerllapkes  moet daar ook niet van weten als ik er een zie mak ik mijn vliegenmepper en geef ze een flinke mep . En n met een net volledig over mij. En nog een doek over mij dat ik juist mijn ogen 👀 niet bedekt heb . Brr  en zijn dikke ze . En sla er niet naast . 
heb van mijn broer ook speciale poeder . Liggen rap lam . 
Ben nog aan verven bijna gedaan . En dan rusten . En veel water al gedronken . 
fijne avond iedereen en wie werken gaat werk ze tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

Het mag minder worden met de temp, maar geduld tot en met maandag.

Fijne donderdag allemaal.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81  en alle binnenkomers en medelezers

Goedemiddag, 

vandaag naar de markt voor mijn ouders en beetje 🤏 niet veel wat helpen en wandelen met de hon in de schaduw langs de bomen 🌲. Eten geven aan ons 🐓 en aan Janneke de gans 🪿. En de schapen 🐑. Appels 🍎 plukken en druiven 🍇
dat zal het voor vandaag zijn . 
werk ze allemaal niet te hard en probeer jullie koel te houden . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

Ga de één na laatste nacht in en dan morgen nog eentje en dan weekend.

Heb voor de rest niks te vertellen want maak niet veel mee in een werk week.

Dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @Helen1 @bigMODDER 

Goedenavond,

Heb weer meer gedaan dan ik gezegd heb , maar op aanvraag van mijn vake , terras geveegd 🧹 en heb serieus gezweefd . Onze woef 🐕 geeft mij mij eens goed liggen gehad stond te dicht tegen onze vijver en madammeke vond dat ze er mij eens mee in moest duwen ben er met de algen en al uitgedropen,  en mijn moeke en vake hebben gelachen , want het was echt geen zicht . Was eigenlijk wel blij eindelijk een glimlach op mij. Vake zijn gezicht wat was dat geleden . 
was direct afgekoeld . 😂😂
Ben nog maar net thuis 🏡 en toen ik vertrok lachte mijn vake nog . Dus was het een fijne dag . @patrick2 Het is normaal dat je niet veel te vertellen hebt , maar je verteld toch wel regelmatig iets zoals je hobby en je werk dat is toch ook cool 😎@Josette @Van de beestjes vanaf volledig nu . Geen meer terug gevonden ? 
Fijne nacht allen doei 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 jeetje, het is niet te doen met jou! Hahahaha ik zie het 

al voor me.

Géén hoornaars meer gezien en hoop dat dit ook zo blijft.

@patrick2 allez op naar de laatste werknacht van deze week. 

Hier is het nog 17° buiten.

Seffens eentje knippen, ik heb mijn beurt maandag al moeten afzeggen

voor gisteren jammer maar helaas.

Vandaag de 3 de hittegolf in ons Limburg. Vind dit niets om fier op te zijn!

Fijne vrijdag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81   en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, Eindelijk een afspraak gemaakt met de rest van neurochirurg binnenkort kan ik gaan . Ben eens benieuwd 🤨 wat hij mij zal te vertellen hebben , alhoewel ik het eigenlijk wel al weet . Weer al de onderzoeken 🕵️‍♀️. Pff. 
Het is nog 17 dagen wachten en kan ik nog veel doen . 
@patrick2 nog een nachtje werken en weekend kan dan ook voor jou beginnen . Kan je nog genieten van het mooie weer . 

Fijne dag iedereen groetjes tinneke/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

De laatste nacht komt er aan en dan weer weekend.

@Tinneke2 ga dit weekend naar de kermis bij ons die is achter bij mij thuis ( zeg altijd in mijn achtertuin , want het is letterlijk 1 minuut lopen ). Die gaat morgen open dus twee daagjes eens heen gaan met de kleine en de mama. De papa is naar een ander feestje dus dan hebben zij ook iets te doen.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 @Josette @patrick2  en alle meelezers

Gisteren mail gekregen van de huisartsenpraktijk dat ik me kon aanmelden voor een griepvaccin en covid vaccin. Heb dan maar gebeld om voor me voor beide in te schrijven. 

Vandaag is het hier een rustige dag. Om 13u40 kwam ik net tot de ontdekking dat ik om 13u30 een afspraak had bij de kinesist ipv 14u... Heb dan maar gebeld en was de moeite niet meer om dan nog te gaan, is 10 minuten van hier met de fiets...

Zit nu in de schaduw voor mijn garage, inde tuin is het veel te warm...

Nog een fijne vrijdag en geniet van jullie weekend

Super User

• 

8.2K  messages

Nog 2 dagen tanden bijten, en dan hopelijk echt september weer.

@Tinneke2 dat heb je goed gedaan, euh veel doen? Je lijkt af en toe een duracell konijn.🤣

@patrick2 amusement dan zeker een kermisfriet eten.

@Elketje81 dat moet hier ook gebeuren Douglas laat altijd in november de griepspuit zetten.

De covid vraagt hij maandag op zijn afspraak.  Oei afspraak vergeten, extra kosten zouden dat hier zijn.

Voor allen hou het veilig en smeren als je naar buiten gaat.

Fijne zaterdag.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemorgen.

Net thuis dus het weekend is begonnen.

@Josette nee geen kermis frieten hou niet zo van frieten. Het gaat ook warm worden dus zal iets verfrissend zijn om te eten.

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 en alle meelezers

Goedemorgen iedereen! Hopelijk genieten jullie morgen volle teugen van het mooie weer! Hier was het gisteren te warm om buiten te zitten...

@Josette en @Tinneke2 sinds vorig jaar laat ik het griepvaccin zetten, huisarts raadde me dat aan door mijn medische geschiedenis. Hier gaat het eerst het covid vaccin en enkele weken later heb je keuze uit 2 datums om het griepvaccin te laten zetten. Ze doen dat allemaal op een zaterdag. Sinds enkele jaren is het een groepspraktijk (zijn er onder al meerdere in dit kleine dorp) geworden. Is wel makkelijk, ga altijd bij 2 van de 4. 1 is mijn huisarts van in mijn kindertijd dus die kent me door en door.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette soms wel ,😂 voorbereid hè . Als ik nada 👎 mag doen . 
Vandaag nog de laatste loodjes buiten voort verven en dan is het denk ik gedaan voor dit jaar buiten.

@patrick2  Veel plezier op de kermis 🎡 en al het lekkers 🍭 en vergeet je niet in te smeren alhoewel dat weet je wel 😉 smakelijk en santé.

@Elketje81 Heb al besproken met mijn huisarts ook al ben ik risico patiënt met wat ik de laatste keer voor heb  gehad zijn we tot besluit gekomen dat ik  het vaccin spuit 💉 niet  meer neem . 
Iedereen moet dat voor zich uitmaken natuurlijk en ik was er ook volledig voorstander van dus goed dat je je hebt ingeschreven 👌.

Fijne zonnige 🌻🌞Zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K  messages

@Josette , @Elketje81 , @Tinneke2 en alle andere geïnteresseerden

Ik was daarstraks in de apotheek en kreeg een briefje mee: dit jaar beide vaccins in de apotheek zetbaar, op afspraak (geen vaste periode of dag). Covid (kosteloos) vanaf oktober, griep vanaf november.

Geen vaccinatiecentra meer en zelfs niet verplicht bij de huisarts.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Cdt24801 ik wist dat al een tijdje de ministers hebben dat al een tijdje geleden beslist om de vele druk van de huisartsen te ontlasten die hebben te veel werk  . Daarom mogen nu apothekers het nu doen . 
Ze deden ook al een hele tijd de COVID testen en nu dat , straks hoeven we niet meer bij de dokters 🥼 te gaan . Sommige apothekers hebben het al heel druk en zijn daar mee akkoord maar andere niet . Moeten daarvoor meer personeel aannemen  en het nog gratis zetten ook . Heb daar heel veel respect voor . Dat ze allemaal doen . Misschien 🤔 krijgen ze iets daarvoor maar zal gene vette zijn . 
fijne namiddag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 hier is dat ook zo, eerst covid dan de griepprik.

Maar ikke niet beiden niet wegens allergies!

Maar hier zijn ze niet tevreden dat de apothekers ze zetten mogen en eigenlijk vind

ik dat ook. Dan kan je ook de thuisverpleegster ze laten zetten.

@Tinneke2 groot gelijk dat je dat risico niet meer neemt.

Van Ranst verwittigde vanmiddag nog dat we zeer voorzichtig moeten zijn.

@Elketje81 laat toch maar eerst nakijken of je er niet allergisch aan bent!

Ik ga lekkere frietjes maken.

Super User

• 

8.2K  messages

Wat een nacht, 3 keer opgeweest, pfffffffffff.

Nu nog bijna 20° buiten.

Dan maar er een rustige zondag van maken.

Loading...