annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Email in het Frans

Topic gestart op: 21-02-18 21h53

Antwoorden: 14 antwoorden

dekarre
Gewaardeerd verkenner

Email in het Frans

OPGELOST

Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.

Helaas was die email in het Frans.

Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Bij mij heb ik gezien dat mijn taal instellingen bij voorkeur standaard op Frans stonden (Zie foto). De website stond wel in het Nederlands geschreven, enkel mijn mails kwamen in het Frans aan. Heb deze nu aangepast naar Nederlands.

Je kan dit aanpassen via volgende weg:
Profiel > Mijn profiel bewerken > Voorkeuren > Voorkeuropties >Taal

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
mechanik
Veteraan verkenner

ik heb mijn mail ook in het Frans gekregen en kwam uiteindelijk zelfs op het franstalige deel van jullie website uit.

Hier moet gewoon DRINGEND eens naar gekeken worden ... dit is gewoon een kleine fout in jullie systeem die er naar mijn gevoel zo SNEL mogelijk eruit gehaald moet worden en dit kost GEEN geld ... jullie techniekers/IT'ers dienen voor iets.

 

mvg

mechanik
Veteraan verkenner

de oplossing die "manu" (werknemer) voorsteld is correct maar zou niet moeten plaatsvinden.

Als je je in het NL inschrijft dan moet je nadien ook naar een NL-pagina doorverwezen worden en in de database van het forum ook gewoon direct als "standaard" in het NL geplaatst worden. 

Manu
Veteraan verkenner

Even voor de duidelijkheid...

1. Ikzelf ben geen werknemer van Orange.

2. Het zou inderdaad uit zichzelf juist moeten zijn. Dit is weer een schoonheidsfoutje van Orange. Niet bepaald een grote ramp maar het zou gemakkelijker zijn moest het inderdaad van de eerste keer juist zijn. Dit geeft een mooi en duidelijk beeld weer van de werking van Orange. Alles werkt (uiteindeljk) goed, maar zowel in het aanbod als in het technische gedeelte zijn er heel wat "schoonheidsfoutjes".

mechanik
Veteraan verkenner

1) oeps, sorry ....ff te snel gereageerd daarstraks en niet goed genoeg gelezen ....

2) als die foutjes gemeld worden dan mag je toch verwachten dat er "iemand" er iets aan doet he .... kwestie van respect naar de klant toe en "beroepsfierheid" van hunnerwege

Leden met de meeste pluimen