annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen onnodige posten.....of zinnen of titels....

Topic gestart op: 02-08-20 14h27

patrick2
Wijze
Wijze

Geen onnodige posten.....of zinnen of titels....

De laatste tijd zijn er weer veel die nieuw zijn hier op de Tribe en die heten wij natuurlijk van alle welkom hier op de Tribe. Het zal in het begin wat zoeken zijn hoe het precies allemaal werkt en dat neemt wat tijd in beslag en er zijn ook vele topics die al gemaakt zijn om te lezen. De zoekbalk is al een begin die je kan helpen als ook het zoeken in de verschillende rubrieken. Maar toch wil ik even hier een opmerking bij maken:

Er zijn namelijk verschillende mensen die een post maken op een vraag of een opmerking met : 

ik ook , ja , dat is leuk , .......( lees een lege post ) daarom , ik , wat , en zo kan ik door gaan met de verschillende antwoorden. Dit zijn natuurlijk geen antwoorden of opmerkingen die je erbij zet. De hele post van de Topic starter wordt er mee overspoeld en heeft er ook niks aan. Wij noemen dat op een forum de post bevuilen. Dus er staan dan antwoorden in waar men niks aan heeft. Dat is hetzelfde als een topic starter vraagt waarom werkt mijn wifi niet en drie posten later spreken we ineens over ja mijn auto werkte toen ook niet. Dus je wijkt van het onderwerp af en het probleem wordt er niet mee opgelost en je bevuilt dus de post daarmee. Moest je zelf zo een probleem ooit hebben meegemaakt post dan , ik heb het toen ook aan de hand gehad en heb dit gedaan of dat gedaan om het op te lossen. Op die manier kan je de topic starter helpen. 

Daarom toch een kleine opmerking hierover en zeker naar de nieuwelingen probeer dit soort posten te voorkomen. Kijk in de Tips&Tricks rubriek hoe je het beste een post aanmaakt ( hier de link https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/6724... ) en vraag je vraag als je het niet weet. 

Lees deze topic als goed bedoeld advies naar iedereen toe. Het is enkel om jullie goed op weg te kunnen helpen en dat we ook geen onnodige dingen krijgen hier op de Tribe. Met onnodige dingen bedoel ik dus het bovenstaande. Want vele van de Topic starters vinden het niet fijn met dit soort opmerkingen en dat is erg vervelend. Op die manier kunnen we conflicten vermijden en houden we het leuk voor iedereen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen