Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-23 12h56
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste
ik heb reeds enkele maanden via mijn werkgever een Shape Ultimate abonnement waarbij ik toegang moet hebben tot de Coyote app.
Tot op heden kan ik mij op geen enkele wijze verbinden via de knop “Orange klant” en krijg ik de vermelding dat ze mijn abonnement niet kunnen terugvinden (zowel op wifi als op 4G).
Kan dit nagekeken worden?
Mvg
Als het al zou lukken moet het via 4G zijn, via WiFi zal het sowieso niet werken.
Het verbaast mij trouwens dat dit nog bestaat. Jaren geleden heeft Orange reeds de samenwerking met Coyote stopgezet. Ik had dat destijds ook bij mijn Koala abo.
Nu ja, van uw abo had ik ook nog nooit gehoord, dus het zou wel kunnen ..
Trouwens, je bent hier nieuw, weet dan dat dit forum voor en door klanten is. Met uw vraag dien je u eigenlijk tot de klantendienst te wenden, daar kunnen wij u niet mee helpen.
Oke, ik ging ervanuit dat er misschien ook medewerkers van Orange rechtstreeks op dit forum verbonden waren. Dan moet ik het telefonisch proberen. Bedankt voor het antwoord. Zoals Gregory heeft vermeld is dit dus inbegrepen bij het business abonnement dat ikzelf o.a. heb.
Staat wel op de site @Cdt24801 onderaan hier Shape, professioneel mobiel abonnement| Orange Business
Maar voor de Go abonnementen heeft dit nooit bestaan zoals je zegt