annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang Coyote-app via Shape Ultimate business abonnement

Topic gestart op: 15-02-23 12h56

Antwoorden: 3 antwoorden

SalvatoreLA
Aspirant verkenner

Geen toegang Coyote-app via Shape Ultimate business abonnement

Beste

ik heb reeds enkele maanden via mijn werkgever een Shape Ultimate abonnement waarbij ik toegang moet hebben tot de Coyote app.

Tot op heden kan ik mij op geen enkele wijze verbinden via de knop “Orange klant” en krijg ik de vermelding dat ze mijn abonnement niet kunnen terugvinden (zowel op wifi als op 4G).

Kan dit nagekeken worden?

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@SalvatoreLA 

Als het al zou lukken moet het via 4G zijn,  via WiFi zal het sowieso niet werken.

Het verbaast mij trouwens dat dit nog bestaat. Jaren geleden heeft Orange reeds de samenwerking met Coyote stopgezet. Ik had dat destijds ook bij mijn Koala abo.

Nu ja, van uw abo had ik ook nog nooit gehoord, dus het zou wel kunnen ..

Trouwens, je bent hier nieuw, weet dan dat dit forum voor en door klanten is. Met uw vraag dien je u eigenlijk tot de klantendienst te wenden, daar kunnen wij u niet mee helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SalvatoreLA
Aspirant verkenner

Oke, ik ging ervanuit dat er misschien ook medewerkers van Orange rechtstreeks op dit forum verbonden waren. Dan moet ik het telefonisch proberen. Bedankt voor het antwoord. Zoals Gregory heeft vermeld is dit dus inbegrepen bij het business abonnement dat ikzelf o.a. heb.

Gregory
Wijze
Wijze

Staat wel op de site @Cdt24801 onderaan hier Shape, professioneel mobiel abonnement| Orange Business

Maar voor de Go abonnementen heeft dit nooit bestaan zoals je zegt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen