Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-08-20 12h57
Antwoorden: 13 antwoorden
Beste leden,
Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door nr 02/8083345.Heb hem al geblokkeerd maar ze blijven op bellen.Heb naar Orange gebeld maar zij kunnen ook niet meer doen dan ik gedaan heb. Oppassen dus!!
Beste,
u zegt dat u deze nummer hebt geblokkeerd. Toch blijft men u met deze nummer opbellen. Is dat dan mogelijk?
Ik heb al vaak zulke nummers geblokkeerd omdat het telkens mensen zijn die je een abonnement van een andere provider willen aanbieden. Of soms gaat het om fishing. Ik ben echter tevreden over mijn abonnement. Nadat ik ze blokkeer in mijn telefoon bellen ze ook niet meer of kunnen ze niet meer bellen.
Groeten
Beste Kevin K,
Ook ik ben tevreden hoor, alleen is het vreemd dat ze dit kunnen blijven doen 🤷🏼♂️
@Joery73 goedemiddag,
heb je wel op de goede manier geblokkeerd?
Want ook ik heb dat ooit gehad hetzelfde nummer kan je niet meer opbellen
wel andere 02 of andere nummers.
Kunnen ook computers zijn die ze laten draaien en zo je nummer opmerken.
Succes.
Hallo Josette,
Heb het op de goede manier gedaan 😉,maar klopt het zou kunnen wat je zei met pc en 02 nummers.👍🏼
Ik hou het in de gaten.👊🏼
@Joery73 Ik begrijp ook niet dat ze kunnen blijven bellen als je het nummer geblokkeerd hebt