Profil de Gerriesels

Éclaireur novice

• 

2  messages

Hallo

Ben nieuw hier iemand beetje uitleg hoe het juist werkt?

Super User

• 

7.2K  messages

@Gerriesels 

Vooreerst, welkom hier 😊

Ik stel voor dat je begint met eens naar "Tribe > Jouw Community" te gaan en daar de spelregels en basisinfo eens door te nemen.

Het principe is heel eenvoudig: heb je een vraag of probleem (of je wenst info te delen met de groep) dan maak je een post en daarin zet je dan neer wat je zou willen weten of vragen. De leden van Tribe kunnen dan antwoorden op die post.

Maar grasduin eerst eens een beetje in de verschillende categorieën, zo leer je vanzelf hoe een en ander werkt.

Veel plezier 😊

Éclaireur novice

• 

2  messages

Révélation
Hartelijk bedankt hiervoor

Ga ik zeker eens doen.

Mvg

Super User

• 

7.2K  messages

@Gerriesels  schreef:
Révélation
Hartelijk bedankt hiervoor

Ga ik zeker eens doen.

Mvg

Da's met plezier gedaan hé 😊

Super User

• 

7.2K  messages

@Gerriesels 

Tussen haakjes, die "spoiler", dat is voor niks nodig hoor. Dat dient om tekst te verbergen die anders een verrassing zouden verbrodden.

To spoil = iets bederven. In deze context het plezier om iets zelf te ervaren. Het beste voorbeeld dat ik kan geven is een post waarin verteld wordt wat er in de volgende aflevering van uw favoriete TV serie allemaal gebeurt nog voordat jij die aflevering zelf gezien hebt.

Super User

• 

8.2K  messages

Welkom en veel leesplezier. 

Super User

• 

11.2K  messages

Het welkom @Gerriesels  op de tribe. Ik had het niet beter kunnen verwoorden dan mijn gewaardeerde collega @Cdt24801  . 

Loading...