annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een klacht indienen bij orange

Topic gestart op: 23-12-20 20h43

Antwoorden: 4 antwoorden

GhislainAndy
Aspirant verkenner

Hoe een klacht indienen bij orange

OPGELOST

?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@GhislainAndy  als eerste wil ik je vragen je klantennummer weg te halen. Je kan rechts bij de drie puntjes erop klikken en dan je post bewerken. Het is een openbaar forum dus iedereen leest je persoonlijke info.

Daarnaast is het vervelend wat er gebeurd en zeker als er niks werkt. Maar hier op de Tribe kunnen we er niks aan doen. Dit forum is om elkaar te helpen wij zijn ook allemaal maar klant en geen medewerkers. Een medewerker ga je hier dus ook niet aantreffen en ook geen klantendienst. Daarom raad ik je dan ook aan om terug te bellen naar de klantendienst of een bericht te sturen via facebook , als je een account hebt , of via Twitter. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
vince711
Rekruut scout

Een officiële klacht moet dus ingediend worden via Facebook of Twitter ?

Geen officieel klachtenformulier ? Lijkt mij een goede manier om klachten te ontwijken...

MustafaY
Leidende genezer

Hallo @vince711,

Het is vooral veel makkelijker:

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vince711 

Op die manier worden klachten blijkbaar niet ontweken anders zouden ze het niet aangeven dat dit een mogelijkheid is. 

Je kan ook nog altijd gewoon officieel een brief maken en die opsturen aangetekend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@GhislainAndy  als eerste wil ik je vragen je klantennummer weg te halen. Je kan rechts bij de drie puntjes erop klikken en dan je post bewerken. Het is een openbaar forum dus iedereen leest je persoonlijke info.

Daarnaast is het vervelend wat er gebeurd en zeker als er niks werkt. Maar hier op de Tribe kunnen we er niks aan doen. Dit forum is om elkaar te helpen wij zijn ook allemaal maar klant en geen medewerkers. Een medewerker ga je hier dus ook niet aantreffen en ook geen klantendienst. Daarom raad ik je dan ook aan om terug te bellen naar de klantendienst of een bericht te sturen via facebook , als je een account hebt , of via Twitter. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen