annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!

Topic gestart op: 28-03-20 11h07

Antwoorden: 7 antwoorden

helpmijAUB24
Aspirant verkenner

Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!

Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@helpmijAUB24  hier wordt het moeilijk om je te kunnen helpen hoe graag we ook willen. Beste is de klantendienst eens te bellen de 5000 of +32 2 745 95 00 via een ander toestel / nummer.

Je kan ook via messenger versturen of via twitter. Ook daar zal je even moeten wachten op antwoord want de vraag wordt direct naar de juiste dienst gestuurd.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


helpmijAUB24
Aspirant verkenner

Ik heb ze net gebeld en ze hebben een probleem met het nieuwe systeem. Waarschijnlijk word het pas maandag of dinsdag geactiveerd😔

patrick2
Wijze
Wijze

@helpmijAUB24  dat is mogelijk dus dat is echt pech hebben nu , maar tegelijkertijd ook heel erg vervelend voor u. Dit zijn zo van die dingen waar we als klant geen invloed hebben maar hopelijk is het wel heel snel opgelost voor je.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen