Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 20h57
Antwoorden: 12 antwoorden
Sinds januari 2020 ontvang ik geen enkele sms, Ik kan bellen en gebeld worden, ik ontvang IMessages en kan ook sms’jes versturen.
Wat niet gewerkt heeft:
HELPPPPPPPPP
@Trieneke fijn om dat te delen met ons. Als het geheel is opgelost duid zeker de oplossing aan die je het meest geholpen heeft. Zo kunnen we andere Tribers ook verder helpen.
Doe ik zeker! Maar nu nog een klein beetje geduld hebben🙏
@Trieneke ik vermoed dat er iets op je account niet goed staat. Zou eens contact opnemen zoals ik al in de andere post heb beschreven. Laat ons dan wel even weten wat de oplossing was want het helpt niet enkel de andere Tribers maar wij zijn ook erg benieuwd wat de oorzaak hiervan is.
Beste @Trieneke ,
Zijn het sms'en van één bepaalde persoon of iedereen? Zijn het sms'en van personen die bij een bepaalde operator zijn of verschillend. Spring best eens langs in de shop. Dan test men alles eens. Het zal waarschijnlijk aan de instellingen liggen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Trieneke heb je ook gekeken dat je berichten inbox geheel leeg is? Want als die vol staat ontvang je ook geen berichten.
Moest dat het geval zijn kan je ook dit eens proberen :
Test dan eens even met iemand , makkelijkste is iemand uit het gezin maar als je alleen bent de geburen of iemand ?