annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst / webcare team

Topic gestart op: 29-03-20 13h49

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Klantendienst / webcare team

Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en dat via het webcare team ( messenger van FB of twitter ) ook wat langer kan duren voor men een antwoord kan krijgen , ook deze zullen de betreffende vraag moeten door sturen naar de juiste diensten. Ze zullen er alles aan doen om iedereen van een antwoord te voorzien maar helaas zal dat niet sneller gaan als men misschien gewoon is. 

Misschien kan het al veel helpen om hier bepaalde vragen / onderwerpen te zoeken om eventueel zo een oplossing te krijgen aangezien hier ook al vele oplossingen zijn op vele vragen. ( gebruik hiervoor de zoekfunctie die je kan helpen om te zoeken naar je vraag ) Op die manier kan je eventueel de lange wachttijd vermijden als ook het wachten via het webcare team of voor diegene die geen messenger / twitter hebben en of willen / kunnen gebruiken. Moesten er vragen zijn die hier niet gesteld zijn laat gerust een post achter want soms kan je hier sneller je antwoord hebben met de juiste oplossing dan wanneer je op dit moment moet wachten aan de lijn of het webcare team door de drukte.

Natuurlijk vragen betreft installatie's en datums en bepaalde activeringen zijn hier niet na te kijken daar zal je dus de Orange medewerker zelf voor moeten raadplegen. Ook betreft omzettingen van abonnementen of wijzigingen in je pack ga je hier geen antwoord / oplossing vinden dat is ook voor de klantendienst / webcare team. Eventueel via je klantenzone kan je ook dingen zien en of aanpassen dus dat zou ook al kunnen helpen. Misschien kunnen we op deze manier de klantendienst / het webcare team een beetje druk ontnemen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Tina09
Aspirant scout

De installateur is niet op de afspraak verschenen 

0 pluimen
lieselot-1
Ervaren verkenner

@patrick2  bedankt voor de nuttige informatie 

kathylarnout
Rekruut scout

Hallo,

Ik ben al even op zoek naar een manier om Orange via mail te bereiken. 

Mijn sim-kaart is nl. vergrendeld en ben mijn Puk code kwijt. Die kon ik hier terug opvragen id klantenzone, maar natuurlijk ben ik ook login hiervoor vergeten. Als ik die wil opvragen, sturen ze een sms. Maar daar kan ik niet aan: sim-kaart vergrendeld = niet bellen/sms'en. Ook niet mogelijk naar 5000 te bellen maw.
Ook de app van My orange werkt niet: want herkent mijn sim-kaart niet.

Help?

 

0 pluimen
lieselot-1
Ervaren verkenner

@kathylarnout 

je kan via messenger een bericht sturen, zij kunnen je helpen. ik ben tevreden van de service van orange via messenger. leg je situatie uit ze gaan je echt kunnen helpen. en anders kun je bellen naar 5000

Leden met de meeste pluimen