Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-07-20 12h41
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten.
Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde van ongeveer een 210 euro.
Bellen en bellen.... Nog is bellen.... Telkens onwetende nieuwe Belgen die u probleem maar niet serieus opnemen. Orange shop Halle die mijn probleem begrijpt maar ook zegt dat die van het callcenter onbekwaam zijn.... Via orange facebook geen reactie....
Wat moet een mens doen om een rechtvaardige factuur te krijgen??? Nu krijg ik een bericht dat ik binnen de drie dagen moet betalen terwijl telefonisten mij gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren zolang mijn dossier loopt.... Na 10 dagen dossier in behandeling... Had ik toch al een oplossing gehoopt voor mijn probleem.
Iemand die kan helpen....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.
Voorbeeld: Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.
Voor mij maakt het ook niet uit maar als je 21 keer belt en telkens niet verder geholpen wordt... Ik ben geen racist!!! Maar kon het Marokkaans accentje nie meer hebben en vooral telkens nen andere uitleg....
@mikeverkens best is nog eens via FB een berichtje te doen. Het kan zijn dat het daar drukker is omdat meer mensen via die weg versturen. Bellen gaat geen zin hebben naar de klantendienst aangezien je daar al geweest bent.
8dagen geleden... Geen antwoord... Ik ben echt woest op orange... Ik ga zien wat ik allemaal kan ondernemen maar ik wordt hier gewoon verplicht om een bedrag te betalen dat effe 180 euro duurder is.... Ik hang er nog 24 maanden aan vast..... Zou zo graag alles stop zetten bij orange....
Maar wie weet moet ik dan voor huidig toestel 2 of 3x winkelwaarde betalen... Alles kan daar blijkbaar...
@mikeverkens via FB dien je wel geduld te hebben. Ik heb er goede ervaringen ondanks dat je later een antwoord krijgt door drukte. Je kan ze een reminder sturen zoiets als hoi hebben jullie al een inzicht in mijn dossier ? Dan help je ze er aan herinneren dat er een dossier is.