annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw lid

Topic gestart op: 22-02-21 21h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Ilona13
Aspirant verkenner

Nieuw lid

OPGELOST

Hallo iedereen, 

 Mijn naam is Ilona en ik ben hier nieuw en wou me even voorstellen, maar ik weet niet waar ik dat juist moest doen. Ik ken weinig van de nieuwe gsm's en wat ze kunnen. Ik heb al wel een vraagje: ik heb een gsm die gevallen was en het beeld werd zwart dus ik kon er nieks meer met doen,maar ik heb er nog wel belangrijke foto's erop staan en nu was mijn vraag hoe ik ze eraf kan halen aub? Mvg van ilona.👍😉

Labels (1)
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @Ilona13 

Hier een post voor de nieuwe leden https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Welkom-op-Tribe/m-p/74493#M8451

Wat je foto’s betreft zul je moeten terugvallen op iCloud of de google variant

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ilona13 

Welkom hier op Tribe, je hebt de weg gevonden 😉

Wat die gsm en de foto's betreft: de meeste foons kun je met een kabel koppelen aan de PC waardoor je dan toegang hebt tot de bestanden die op de foon staan. Op die manier kun je naar de folder "afbeeldingen" (of iets in die aard) gaan en de inhoud naar uw PC kopiëren.

Is sommige situaties kan je wel een probleem hebben: sommige foons vragen op hun scherm toelating om de connectie met de PC te verwezenlijken. Als jij uw scherm niet meer kan zien dan zal je die vraag ook nier zien en kun je er dus ook niet op antwoorden. In dat geval zal de verbinding dus niet werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

@Ilona13  goedemorgen,

deze krijg je al van mij:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Ilona13  

Welkom op de Tribe 🙂 

Het meeste is wel gezegd denk ik dus heb ik daar niks aan toe te voegen. Moesten er toch nog vragen zijn stel ze gerust. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ilona13 Het is goed mogelijk dat uw gsm niet stuk is ,zou er eens mee naar een store gaan waar ze reparaties uitvoeren ,de kans is groot dat zij terug uw foto’s kunnen terug halen .Is proberen waart .

wie niet waagt niet wint !

fijne avond ! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ilona13 Het is goed mogelijk dat uw gsm niet stuk is ,zou er eens mee naar een store gaan waar ze reparaties uitvoeren ,de kans is groot dat zij terug uw foto’s kunnen terug halen .Is proberen waart .

wie niet waagt niet wint !

fijne avond ! 

Heidi2
Leidende verkenner

Zal me hier dan ook es voorstellen mijn naam is heidi , is dus nog wa zoeken wa hier allemaal te vinden is over gsms

patrick2
Wijze
Wijze

@Ilona13  

Welkom op de Tribe 🙂 

Het meeste is wel gezegd denk ik dus heb ik daar niks aan toe te voegen. Moesten er toch nog vragen zijn stel ze gerust. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Ilona13  goedemorgen,

deze krijg je al van mij:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen