Profil de Vikaatje

Pisteur vétéran

• 

39  messages

Nieuw

Hallo iedereen , 

Pas nieuw hier en nog veel te leren 😊 Hopelijk lukt het mij.Wel heb ik al interessante dingen gelezen. als ik dit berichtje gepost krijg is mijn eerste missie toch al geslaagd. 

Grtjs 

Pisteur vétéran

• 

50  messages

@Vikaatje welkom op Tribe. Je kan hier inderdaad veel opsteken, je vragen stellen en bijdrage leveren

Apprenti éclaireur

• 

3  messages

Ja oook nieuw hier 

Super User

• 

8.2K  messages

TagWelkom.jpg

Super User

• 

11.2K  messages

@Jaenen  en @Vikaatje  allebei welkom op de Tribe !! 

Jullie gaan vanzelf de weg wel vinden hier dat is geen probleem. Je kan ook altijd zoeken met behulp van de zoekbalk als je specifieke vragen of onderwerpen zoekt. 

En anders veel Tribe plezier en dat jullie ons ook kunnen helpen met vragen en of oplossingen en andere dingen op de Tribe.

Pisteur vétéran

• 

39  messages

@Josette Bedankt ! Zal ik zeker doen . Wij hebben ook een mobilhome. Maar ik heb al gezien dat voor gewoon even praten een ander bord bestaat. 

Pisteur vétéran

• 

39  messages

@patrick2 bedankt ! Vragen stellen misschien wel , oplossingen geven ... 🙂ik zal mijn best doen 

Super User

• 

11.2K  messages

@Vikaatje  er zijn altijd wel vragen bij waar je iets van kent of weet. Je kan het ook opzoeken natuurlijk via Google of je kijkt op bepaalde website's. En dan kan het voor die vraagsteller wel de oplossing zijn natuurlijk. 

Loading...