Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
77 ANTWOORDEN 77
Ice_queen
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat dit de enigste oplossing is... het lijkt wel chinees voor me over hoe je nu een volgende badge kan verdienen in de app enerzijds en hier anderzijds. We zien wel. Wat komt komt, wat niet komt... komt niet. 😉

@dolmuisje 

Om uw vraag dus samengevat kort te beantwoorden: de vier Tribe badges die je in Thank You Orange kan verdienen worden verdiend door hier op Tribe die rang te behalen.

Tribe Scout en Tribe Verkenner heb je al vermits je deze rangen reeds behaald hebt. Tribe Genezer en Tribe Sjamaan zul je krijgen wanneer je deze rangen behaald hebt. Hoe je dat doet heeft @Movieman heel duidelijk uitgelegd 😉

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

@dolmuisje hier een copy @Cdt24801 

1. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terugvinden in uw klantenzone op PC of in de app op uw foon.
  2. De badges die je hier op Tribe kunt verdienen is de tweede soort. Die kun je enkel terugvinden in uw profiel hier op Tribe. en daar bestaat geen lijst van. Wel een tip: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier reeds lang meedraait en bekijk zijn badges. Die hebben allemaal een naam. Wanneer je dan op zo een badge klikt komt er een tekst tevoorschijn die zegt wat die persoon gedaan heeft om die badge te verdienen. Op die manier kun je het dan wel te weten komen.

Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.

dolmuisje
Veteraan verkenner

Hartelijk dank voor e informatie, ik ga zekers even kijken , heb nog veel te leren, maar ik kom erwel met wat hulp 😉

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

@dolmuisje : zoals men hier boven zegt , je moet actief zijn als triber , door andere mensen te helpen met hun probleem enz.

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen