Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
77 ANTWOORDEN 77
Mik01
Leidende verkenner

Maar als er geen problemen geplaatst worden, kan je ook geen oplossing aanreiken.

Movieman
Aspirant genezer

@Mik01 je moet niet om problemen roepen want daar is steeds een andere Triber slachtoffer van en dat willen we toch niet hé 😁

Mik01
Leidende verkenner

Ik roep niet om problemen. Zit ook op een site als medewerker waar ze gratis computerproblemen helpen oplossen. Zie daar dagelijks grote of kleine problemen opduiken die mensen aanbrengen. Kan me niet voorstellen dat we hier met een groot aantal leden zitten en dat iedereen alles al weet.

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Anonymous  Wat ik wel jammer vind, dat men specifiek een toestel van orange nodig hebt om die badge te verdienen, zou eerder zeggen en voorstellen als men daar een toestel koopt, zodat meerdere mensen die badge kunnen verdienen, meesten badge ga ik zelf niet halen zoals opladen heb abonnement, ook jammer dat men specifiek een dinsdag het filmticket moet benuttigen, kan dit echt niet van maandag tot vrijdag, zo kan iedereen ervan genieten, ikzelf Jan nooit dinsdag door mijn werk, jammer toch 😋

Mik01
Leidende verkenner

Betreft die geschenken : ik ben met pensioen. Dus kan in principe altijd naar cinema. Toch zijn voor mij die geschenken niet van tel. Niets ervan vind ik interessant. Dus neem ik ze ook niet op. Dat is dan ook niet te verwijten aan Orange. Feit is, ze geven iets. Of ik het nu opneem of niet is geheel mijn punt. Kan ze ook weggeven als ik wil. Ben van voor Telenet, Telenet was, daar klant geweest. Heb nooit iets moeten afwijzen. Ze gaven niets. Vind de geste van geven mooi. Maar dit is mijn mening.

Leden met de meeste pluimen