Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
77 ANTWOORDEN 77
Iluyas12
Gewaardeerd verkenner

Veel suc6

Xperdaens
Aspirant verkenner

welkom in de groep!

Mik01
Leidende verkenner

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Mik01  schreef:

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Enkel mods en de CM zouden dat kunnen doen, maar ik denk niet dat zij dat gaan doen. Taal- of schrijffouten, daar wordt in principe niet op gereageerd in een zichzelf respecterend forum, dat is "not done". Uit respect voor mensen die weinig naar school geweest zijn en toch willen meedoen, maar ook voor mensen die eigenlijk een andere moedertaal hebben en toch moeite doen, zonder de mensen te vergeten die een beperking hebben en ook graag meedoen.

Wanneer het over de inhoud gaat, dan is er een functie om de aandacht van de mods te trekken die dan, wanneer zij het opportuun achten, de post kunnen aanpassen of verwijderen.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

kellydebelder
Veteraan verkenner

Van harte welkom.

Je zult huer snel dankzij de mede-tribers en hun posts, en vooral uit eigen ondervinding,

Snel mee zijn, veel informatie en tips en tricks verzamelen, en zou best wel snel je eigen wegje op JOUW gemakje wel vinden.

In deze community zitten nl. ook vest wel veel vriendelijke en hulpvaardige tribers (leden) die je vragen met veel plezier en duidelijkheid zullen beantwoorden. 

@patrick2 

@CandiceV 

@Cdt24801 

@sjamaan ...

Enz...

Dit zijn bv. Enkele tribers met zeer veel vergaarde en accurate informatie die je met plezier helpen.

En veel aanwezig zijn op deze Orange community, waarvan ik uit eigen ervaring heb mogen ondervinden dat de meeste posts toch wel snel door hun opgemerkt wordeb en met spontane reacties worden beantwoord.

enjoy !!

Grrz, 

Kelly

Leden met de meeste pluimen