annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe blog "Nieuw @ Orange !"

Topic gestart op: 16-06-21 11h39

Antwoorden: 10 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Nieuwe blog "Nieuw @ Orange !"

Ugh allemaal !

Hebben jullie onze nieuwe blog "Nieuw @ Orange !" gezien?

Wat denk je ervan? 😄

Groetjes,

Nelson 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Jorinde
Ervaren verkenner

Ik heb de indruk dat er niet veel in staat.

Ik had iets verwacht over renovaties, zoals nieuws over nieuwe tv-opties of zo. 

Vraag me bv. af of wij bij Orange ooit een terugspeeloptie gaan hebben, zoals bv. bij Telenet, waar je programma's bij Vlaamse zenders tot één week terug kan herbekijken. 

Of misschien meer dan twee dingen tegelijk kunnen opnemen op de digicorder? Zou tof zijn!

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Jorinde Bij orange kan je twee dingen tegelijk  opnemen hoor .  zelfs meerdere film ,of serie’s .

terugspeel opties zal denk ik nog even moeten wachten . 
Groetjes tinneke2 

0 pluimen
Jorinde
Ervaren verkenner

Ik had het beter formuleren. 

Het had moeten zijn "waar je meer dan twee dingen tegelijk kan opnemen."

Dat kon bij Telenet en dat mis ik soms enorm. 
Weet jij soms of er plannen zijn voor nieuwe tv-zenders? 

Ik had vroeger animal planet en brava, fantastische zenders die Orange niet heeft...

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Jorinde De zender aanbod wordt regelmatig uitgebreid maar ik kan niet voorspellen welke zenders er bij komen jammer genoeg .Het veranderd regelmatig 

interessant is dat je de app van Orange download dan ben je regelmatig op de hoogte van alles 

En belangrijk dat je hier regelmatig een kijkje neemt bij de tribale vrienden zoals @Manitou @Totem enz   .. zij helpen u ook heel graag met jouw vragen 

Maar zoals ik al zei je kan twee dingen tegelijk opnemen met je digicorder .

Je kan de volledige lijst google daar vind je alle zenders die er tot nu toe zijn www.orange .be 

 Animal planet en Bravo is er nog helaas niet bij wel andere zenders National Geographic  .
Dus afwachten misschien komt het nog . Orange probeert altijd de noden van de klant te volgen .
 Groetjes tinneke2  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen