annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek onze Super Users !

Topic gestart op: 11-12-20 15h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Ontdek onze Super Users !

Ugh allemaal!

Je weet het misschien niet, maar we hebben Super Users! Ze zijn de meest toegewijde leden, ze hebben ook de meest kwalitatieve bijdrage op het forum. Daarom zijn ze voorbeelden om te volgen  en een geweldige informatiebron over de diensten van Orange 🙂

Je kan dus @patrick2, @bulrog, @Gregory@Josette en @Cdt24801 feliciteren voor hun bijdrage.

Om ze beter te leren kennen, hebben we besloten ze te interviewen.

 

Voor deze eerste aflevering presenteren we @patrick2 :

 

- Wat vind je leuk op Tribe ? 

Alles is eigenlijk op de Tribe leuk. Maar door mijn ervaring op de klantendienst is het gewoon fijn om mensen te helpen en daar gaat de Tribe over.


- Waarom ben je met Tribe begonnen ? 

Ik ben begonnen 2 jaar geleden met de Tribe om de klanten en de mensen op afstand te helpen. Ik had geen idee dat het bestond maar nadat ik het heb ontdekt en ben lid geworden ben ik door gegaan. Het is mooi om een persoon te helpen met een probleem en zeker de kennis die ik heb opgedaan te delen met andere. Ik leer ook nog elke dag maar het is ook weer mooi om verder te delen die kennis.


- Wat doe je als je niet op Tribe bent ?

Buiten de Tribe heb ik een full time job. Maar ook dan ben ik nog soms eens hier actief in mijn pauze.


- Waarom stemde je ermee om een superuser te worden ?

Omdat ik nu eenmaal graag andere help. En als ik niet direct een oplossing heb dan zoeken we er eentje.


- Wat is je favoriete onderwerp op Tribe ?

Ik heb geen favoriet onderwerp, elk onderwerp is mooi om te doen en te behandelen. Dus nee elke onderwerp spreekt mij wel aan. Maar hier ook weer, heb altijd op de klantendienst gezeten en met elk onderwerp iets te maken gehad en het heeft mij altijd aangesproken.

Hartelijk dank voor jouw antwoorden en jouw deelname aan dit interview!

Manitou wenst je een prettige dag verder !!

Nelson

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Manitou @patrick2 @bulrog @Cdt24801 @Gregory @Josette proficiat voor jullie inzet en toewijding om telkens iedereen te helpen . Ik weet dat jullie dat met veel toewijding doen en het echt uit je hart komt . Daar voor hartelijke dank 🙏. Je moet er maar de tijd insteken maand na maand jaar na jaar . 🙏🙏🙏🙏

tinneke2/wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Manitou , mooie naam trouwens,

bedankt voor de voorstelling van 

@patrick2  die doet dat met hart en ziel daar ben ik zeker van. 👍

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @Josette  😀 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen