annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange club

Topic gestart op: 06-10-20 22h08

Antwoorden: 39 antwoorden

ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Orange club

OPGELOST

Hallo,

Weet iemand wat de Orange Club is? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb net gezien als je lid wil worden dat dit niet gaat de link werkt niet of de site werkt niet beter gezegd. Denk dat dit dan niet meer toegankelijk is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @ElsFra 

Ik ben daar eens gaan snuisteren  en ik heb zo de indruk dat dit initiatief slechts een kort leven beschoren is geweest.

Om daar iets meer van te weten zullen we het aan een insider moeten vragen. Bij deze, @NelsonM , wat kun jij ons vertellen over die Orange club die blijkbaar niet meer bestaat?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Ook bij mij lukt het niet om lid te worden van Orange Club, ik krijg ook een foutmelding via deze link:
https://orange.socratos.net/direct/panl/panelwebsite/lid-worden-pagina
Nochtans werd een badge beloofd via de app My Orange, vandaar misschien dat ik mijn badge nog niet gekregen heb, omdat Orange Club niet werkt, Orange heeft mij wel al bedankt voor mijn tijd om de enquête in te vullen.
Misschien weet iemand van Orange wat er aan de hand is?

Timm1983

Ladysirena
Gewaardeerd verkenner

Bij mijn ook niet 😒 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @ElsFra @Cdt24801 was inderdaad van korte duur want als ik naar de link van Patje ga gaat het niet meer . Heb al meerdere enquêtes ingevuld . Zal het ook blijven doen ook al bestaat het niet meer .Ben nog altijd een tevreden klant ,van Orange .🥰groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen