Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 22h08
Antwoorden: 45 antwoorden
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
@patrick2 @Ben ondertussen ingeschreven in Orange club maar telkens krijg ik vragen . Terug om naar bijeenkomsten te gaan . Dat geweigerd wel dat ze me mogen mail en bellen . Nog altijd geen badges gekregen . Dus verplichten ze de mensen overal naar toe dan te gaan pff . Krijg geen reactie daarover . @Totem weet jij daar meer van . Dank u . Dat kunnen ze toch niet verplichten die bijeenkomsten en video gesprekken blijf liever anoniem .
tinneke2/ maar je krijgt de kans niet om meer uitleg te geven . … pff .
@ElsFra heb net gezien als je lid wil worden dat dit niet gaat de link werkt niet of de site werkt niet beter gezegd. Denk dat dit dan niet meer toegankelijk is.
Ik ben daar eens gaan snuisteren en ik heb zo de indruk dat dit initiatief slechts een kort leven beschoren is geweest.
Om daar iets meer van te weten zullen we het aan een insider moeten vragen. Bij deze, @NelsonM , wat kun jij ons vertellen over die Orange club die blijkbaar niet meer bestaat?
Hallo allemaal,
Ook bij mij lukt het niet om lid te worden van Orange Club, ik krijg ook een foutmelding via deze link:
https://orange.socratos.net/direct/panl/panelwebsite/lid-worden-pagina
Nochtans werd een badge beloofd via de app My Orange, vandaar misschien dat ik mijn badge nog niet gekregen heb, omdat Orange Club niet werkt, Orange heeft mij wel al bedankt voor mijn tijd om de enquête in te vullen.
Misschien weet iemand van Orange wat er aan de hand is?
Timm1983
Bij mijn ook niet 😒