annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange club

Topic gestart op: 06-10-20 22h08

Antwoorden: 45 antwoorden

ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Orange club

OPGELOST

Hallo,

Weet iemand wat de Orange Club is? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

45 ANTWOORDEN 45
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ik heb dat eens bekeken en vind het ook maar een rare bedoening, heel die "Orange Club" ...Niks voor den dezen zalle ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Ik vul het niet meer in , doe er ook niet meer aan mee Zenne . Wat een gedoe . Pff . Blijf het niet constant invullen herhaalde keren . Echt raar zoals je het zegt . Zie er de inhoud er eigenlijk niet van in . Het is de bedoeling om reclame te maken meer niet . Fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 En alle andere het is gelukt zonet mijn eerste mailtje gekregen van Orange club . Dus het gaat heel goed en nog plezant . Was al direct voor een wedstrijd deel te nemen . Dus is het opgelost mijn probleem @Totem Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jefri
Gewaardeerd verkenner

Bestaat wel nog 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen