annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange club

Topic gestart op: 06-10-20 22h08

Antwoorden: 39 antwoorden

ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Orange club

OPGELOST

Hallo,

Weet iemand wat de Orange Club is? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 En alle andere het is gelukt zonet mijn eerste mailtje gekregen van Orange club . Dus het gaat heel goed en nog plezant . Was al direct voor een wedstrijd deel te nemen . Dus is het opgelost mijn probleem @Totem Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Helen1
Ervaren genezer

@Yagoda @ElsFra @Tinneke2 @Cdt24801 

Ziehier een foto met het juiste antwoord!

Mvg

Helen1

Deze wordt niet meer gebruikt.

Screenshot_20230730-113822.png

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik heb me al verschillende keren ingeschreven en zie dat ik me opnieuw moet inschrijven . 
Maar heb het nu pas door wat een dikke zever . Op van de club te genieten . Van mij mogen ze het hebben ik kan er niet naar toe gaan . Ze verplichten je om van alles te doen en indien niet wordt je geen lid pff . Blijf mij niet in schrijven al 5 keer gedaan . Amai zeg . Dat ze met een ander zijn voeten spelen . 
Bij de eerste vraag loopt het ook al fout . Er staan ook geen meerdere opties jeetje 🙄. Wat is je beroep ??? 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Ben ondertussen ingeschreven in Orange club maar telkens krijg ik vragen . Terug om naar bijeenkomsten te gaan . Dat geweigerd wel dat ze me mogen mail  en bellen . Nog altijd geen badges gekregen . Dus verplichten ze de mensen overal naar toe dan te gaan pff . Krijg geen reactie daarover . @Totem weet jij daar meer van . Dank u . Dat kunnen ze toch niet verplichten die bijeenkomsten en video gesprekken blijf liever anoniem . 
 tinneke2/ maar je krijgt de kans niet om meer uitleg te geven . … pff . 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen