annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange contacteren via e-mail of sociale media

Topic gestart op: 08-03-23 10h53

Antwoorden: 10 antwoorden

RoVer
Gewaardeerd verkenner

Orange contacteren via e-mail of sociale media

Hallo iedereen,

Is er een manier om de klantendienst van Orange te contacteren op een andere manier dan telefonisch?

Ik probeer sinds eind januari de overstap te maken naar Orange (nieuwe gsm + simkaart). Toen is mijn oude simkaart afgesloten dus bellen is voor mij heel moeilijk. En al helemaal tijdens de kantooruren zoals ze nu ineens verwachten.

 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Pattygeerts
Aspirant verkenner

Via Messenger verloopt het contact erg vlot en aangenaam. Ik heb er destijds een fb account voor aangemaakt, omdat een vriendin zei dat deze communicatie vlot loopt. Ik vind het bellen vooral vervelend omdat ik vaak niet begrepen word, geen duidelijk antwoord krijg, of van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Erg jammer. 

Laatst zelfs doorgestuurd geweest naar een fysieke winkel omdat ze me telefonisch niet konden helpen. 30km gereden, bleek de winkel niet meer te bestaan of niet open? (Bree)

0 pluimen
RoVer
Gewaardeerd verkenner

Draait allemaal om alles te kunnen ontkennen en onduidelijk te houden. Elke belofte/vaststelling die op een of andere manier geschreven staat is véél moeilijker te negeren dan die onzin die je telkens hoort via telefoon. Mijn verhaal is ondertussen lang en complex, en ik heb geen enkel bewijs van wat er allemaal gebeurd is.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kan een prive bericht sturen via messenger op facebook, @RoVer 

Proximulantis
Leidende verkenner

Zou fijn zijn dat er een andere manier ook is.
Ik heb namelijk geen facebook.

Ik ben gebonden aan het bellen.
Privé berichten via twitter werkt helaas niet naar orange toe.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen