Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-23 10h53
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo iedereen,
Is er een manier om de klantendienst van Orange te contacteren op een andere manier dan telefonisch?
Ik probeer sinds eind januari de overstap te maken naar Orange (nieuwe gsm + simkaart). Toen is mijn oude simkaart afgesloten dus bellen is voor mij heel moeilijk. En al helemaal tijdens de kantooruren zoals ze nu ineens verwachten.
Via Messenger verloopt het contact erg vlot en aangenaam. Ik heb er destijds een fb account voor aangemaakt, omdat een vriendin zei dat deze communicatie vlot loopt. Ik vind het bellen vooral vervelend omdat ik vaak niet begrepen word, geen duidelijk antwoord krijg, of van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Erg jammer.
Laatst zelfs doorgestuurd geweest naar een fysieke winkel omdat ze me telefonisch niet konden helpen. 30km gereden, bleek de winkel niet meer te bestaan of niet open? (Bree)
Draait allemaal om alles te kunnen ontkennen en onduidelijk te houden. Elke belofte/vaststelling die op een of andere manier geschreven staat is véél moeilijker te negeren dan die onzin die je telkens hoort via telefoon. Mijn verhaal is ondertussen lang en complex, en ik heb geen enkel bewijs van wat er allemaal gebeurd is.
Je kan een prive bericht sturen via messenger op facebook, @RoVer
Zou fijn zijn dat er een andere manier ook is.
Ik heb namelijk geen facebook.
Ik ben gebonden aan het bellen.
Privé berichten via twitter werkt helaas niet naar orange toe.