annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Persoonlijke informatie mee geven

Topic gestart op: 30-09-20 13h03

patrick2
Wijze
Wijze

Persoonlijke informatie mee geven

Iedereen die hier op de Tribe iets post of vraagt moet zich er bewust van zijn dat dit een openbaar forum is. Dat wil dus zeggen dat iedereen van de buitenwereld ook kan mee kijken en ook iedereen ziet welke informatie je er op zet. 

Nu is het mij opgevallen dat er al een aantal topics zijn geweest met ook daarbij gegeven antwoorden maar dat daar heel erg persoonlijke informatie in staat. Ik ga geen topics belichten of namen eruit halen want ik denk dat je zelf wel weet of je persoonlijke informatie hebben gegeven of niet. 

 

Ik heb al eens een topic gemaakt dat je geen persoonlijke informatie op een forum moet plaatsen. Als er verkeerde mensen zijn die meekijken en of meelezen dan is jou persoonlijke informatie ten grabbel en kunnen ze er vele dingen mee doen , en meestal is dat in slechte zin. 

Moest of wil je toch iets persoonlijks kwijt voor iemand doe dat dan in een privé bericht , het envelopje bovenaan rechts. Op die manier kunnen we dus de persoonlijke informatie echt persoonlijk houden. Ik mag aannemen dat iedereen wel weet of wat men verstaat onder persoonlijke informatie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen