annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Josette  en @Cdt24801  en @ all the rest.

Ja Josette heel goed meegevallen was blij terug te zijn en vele waren ook blij dat ik terug was. 

@Cdt24801  ik heb ook een hekel aan in de file staan en dan dit en dan dat maar om daarvoor twee treinen en een bus te doen dat weet ik ook niet hoor. 

Ik ging vroeger met de fiets door weer en wind in een uur heen fietsen en ook een uur terug en dat was een eind hoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  goedemorgen, ook aan alle anderen.

Ik moest vroeger ook om 5.30 op en tegen 18.00 uur thuis.

Met de bus naar Eindhoven en terug! Was ook een heel gedoe, denk niet dat ze

dat nu nog doen.

@patrick2  je eerste dag meegevallen?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  en @patrick2 

Tja, zo een werkbeleving is voor iedereen anders hé. Voor mijn pensioen stond ik alle dagen tussen 05.00 Hr en 05.15 Hr op om dan rond 05.45 het huis uit te gaan om de bus te nemen. Twee treinen en een bus later op het werk. 's Avonds een bus, twee treinen en een bus later rond 18.15 Hr thuis, als er niks fout liep met een overstap of een vertraging. Dus meer dan 12.00 Hr van huis ...Op voorwaarde dat alles vlot verliep.

Ik was dan ook blij om met pensioen te kunnen gaan. Niet voor de job, want dat deed ik graag en ik had toffe collega's, enkel omwille van dat traject en de duur ervan. En neen, de auto was geen optie, ik gruwel van in de file staan.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  inderdaad kan een mens zich goed aanpassen.

Voor alle anderen nog een fijne avond en tot morgen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja @Josette  dat klopt. Maar ik ben ook niks anders gewent sinds ik dit werk doe. Bij Telenet was dat anders dan werkte ik in shiften dus de ene maand de vroege de andere maand de late dan de andere maand weer een tussen dienst. Maar ja het went wel hoor want ik kan vroeg opstaan als ik moet werken maar ja je past je ritme aan aan je werk uren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen