Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
@patrick2 @patrick2 @Vikaatje en alle anderen
een goedemorgen gewenst.
Ja Stefaan ik ben nu aan het genieten en aan het bekomen,
met de ramen open en gelukkig géééééééééééééén zon aan de hemel.
en hopelijk blijft het een paar dagen zo, want vlg week is het weer bingo voor mij. 😞
De week is doormidden,
Bedankt voor de goede wensen en een zalige nachtrust voor u.
Aangezien de temperaturen wat zakken en het de volgende dagen veel gaat regenen denk ik wel dat het iets beter zal zijn, nietwaar?
Dat is dan wel toevallig, maar ik vind het en heel gepaste leuze; En ik ben niet gaan spieken bij u, want los van het feit dat wij elkaar niet kennen heb ik helemaal geen FB, zodus ... 😉
Dat was dan pakweg een goei 20 km?
Ik zou veel verder gemoeten hebben. Had het minder ver geweest had ik dat ook wel overwogen, zou dan nog een fietsvergoeding bovenop de pree hebben opgestreken. Maar dat was voor mij dus geen optie.