Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-01-25 16h00
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Een nieuw jaar ligt voor ons, en we zijn enorm benieuwd naar jouw visie voor onze bloeiende Tribe-gemeenschap in 2025. Dit is het moment om je stem te laten horen en mee te denken over hoe we Tribe nog levendiger en waardevoller kunnen maken voor iedereen. 🙂
Jouw ervaring als lid van onze gemeenschap is onmisbaar. We willen graag weten wat je waardeert aan Tribe en waar je kansen ziet voor verbetering.
Denk bijvoorbeeld aan:
Deel je gedachten met ons in de reacties hieronder!
Klein of groot, elk idee telt en kan helpen om Tribe te laten groeien. Met jouw input maken we er samen een fantastisch 2025 van! 🙂
Rizlaine
@RizlaineB creatieve initiatieven:Meer wedstrijden want er zijn er bitter weinig . En zonder bv hoeveel deelnemers hebben meegedaan vb. Deze vraag komt telkens weer als je met een wedstrijd meedoet en als je meegedaan hebt en je niet wint telt het niet in je app van Orange voor je badges heb al heel veel meegedaan en niets komt er bij . Daar zou ik graag ook eens een antwoord op krijgen . Vragen over 📺 bv of wat er vandaag de dag allemaal gebeurd.
De technische kant :Er zou ook wat meer in het forum mogen opgepoetst worden , want ik zie dat er veel de zelfde vragen 🧐 komen van verschillende mensen . Zo wordt het echt een soep . 🥣 Meer duidelijker zou het zijn mocht er van alles een maal een vraag gesteld wordt . Betere overzichtelijkheid is het dan .
sfeer en cultuur : de sfeer vind ik persoonlijk zeer goed ook dank zei de babbelhoek van @Josette kunnen we elkaar vertellen van onze aangename dag . Elke maand maakt ze er iets leuk 🥰 van . Dat g egt een positieve boost. Dit mag zeker verder blijven doorgaan @RizlaineB . Voor cultuur ben ik wel te vinden . Zeker als het gaat om kunst . Mag altijd wel voorstellen over komen .
Alle klanten meer kortingen en voordelen geven love klanten ook go plus klanten zoals @Kris1 al zei in haar uitleg . Altijd leuk meegenomen en de abonnementen als je een volledig pak hebt met internet en je go plus en je Orange tv 📺 zou het tv abonnement wel wat meer posten mogen omvatten in plaats van sport of naar iedere klant zijn meug . Maar kan me inbeelden dat dit een onmogelijke zaak wordt . Teveel van het goede . Maar proberen waard . 😉
@RizlaineB je komt echt met veel positieve vragen . Vind ik super .
Maar ik ga niet helemaal akkoord met @kevunster Dat actieve mensen mensen op handen gedragen worden door Orange . Iedereen is op het forum wordt gelijk 🟰 behandeld. En voelen zich zeker geen heer en meester . Dus vind ik het echt onterechte beschuldigingen. Positiviteit staat hier centraal . En dat willen ieder persoon graag zo houden . Er is al ellende genoeg.
Op een verder 2025 met veel positieve reacties en gedachten 💭.
Dank u @RizlaineB Voor al je werk dat je erin steekt .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Kunnen gebruiken van het forum in de app zou wel handig zijn. Gebruiksvriendelijker, maar of dit haalbaar is weet ik natuurlijk niet. Bedankt.
Persoonlijk zou ik graag zien dat het toezicht verhoogd wordt. Er zijn er hier een aantal die zich heer-en-meester voelen. Het is een klant-helpt-klant forum, maar die bepaalde mensen geven ook geregeld nikszeggende, onjuiste of beledigende reacties. Soms zie ik zelfs reacties die klanten wegjagen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Hallo @kevunster ,
Bedankt voor je feedback! We waarderen je input enorm. 😊
Als je dit soort berichten tegenkomt, aarzel dan niet om ze aan ons door te geven. We willen ervoor zorgen dat het forum een aangename en behulpzame plek blijft voor iedereen.
Rizlaine