annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Service 5000 tres mauvais et smartphone non recu

Topic gestart op: 19-04-20 11h58

Antwoorden: 4 antwoorden

FredOo
Rekruut scout

Service 5000 tres mauvais et smartphone non recu

You Suis client depuis plus les 15 ans Chez Orange.
J ai commandé un nouveau smartphone (+ abonnement et contrat 48 mois) il y a 15 jours. Je n ai ce jour AUCUNE nouvelle di ce n est que l'argent est prélevé pour l'achat du tél.
Je téléphone depuis 1 semaine au 5000 et systèmatiquement sur moi promet d ème rappeler le lendemain. Ce n est jamais le cas.
Aujourd hui on vient de m annoncer que j aurais peut etre des nouvelles jeudi prochain (3semaines depuis l achat en ligne).
Anecdote: la personne que j ai eu au téléphone a baillé en me parlant!
J espère réussir à récupérer mon argent et je partirai chez la concurrence (proximus).
Je suis fort déçu d orange !!!

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

ik denk dat je vraag beter staat op het Franstalige forum.

Heb je sneller een antwoord volgens mij.

Je pense que votre question est meilleure sur le forum francophone.

Je pense que vous avez une réponse plus rapidement.

https://community.orange.be/t5/Tribe-la-Communaut%C3%A9-d-Orange/ct-p/francais

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Goed gedaan Josette, ik zou het zelf niet anders gedaan hebben. 😊

Ter info, ik heb de laatste tijd al enkele keren een PM in het Frans gekregen met een vraag die gewoon op Tribe had gesteld kunnen worden. Ik heb die mensen kort geantwoord en er telkens bijgezet dat ze dat gewoon op het FR forum kunnen posten.

Maar waarom ze dat via PM doen en dan nog maar mij is wel een raadsel ....

Ik heb al wel enkele keren iets gepost op de FR kant, maar er zijn daar verscheidene anderen die daar veeeeeel prominenter en ook deskundig aanwezig dan ik ....

Ikke ni snappie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan, er zijn er zo meer hoor, die 

willen niet dat anderen lezen kunnen wat ze vragen.

Ik antwoord daar zelfs niet op. 

Mercikes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

Fred?

Vous pouvez vérifier cela comme résolu si vous le souhaitez?

Merci beaucoup.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen