Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-23 15h25
Antwoorden: 6 antwoorden
Wij zijn enkele maanden geleden verhuisd naar de Verenigde Staten dus een Orange abonnement hoefde niet meer voor mij. Na 13 jaar hetzelfde nummer en ook tevreden van Orange, wilde ik toch dit nummer behouden dus heb ik alles overgezet naar herlaadkaart. Nu heb ik een nieuw toestel in Amerika, de iPhone 14 die enkel esim ondersteunt. Is het mogelijk zonder fysieke winkel te bezoeken om je simkaart over te zetten naar esim? Anders vervalt de herlaadkaart en tegelijk ook m'n nummer.
Normaal gezien kan je dit doen via de Orange app, zonder tussenkomst van een fysieke winkel. Dus eerst op je oude toestel via de Orange app (producten beheren- activeer esim op dit toestel) eens dit gedaan is kan je de esim dan heractiveren op het nieuwe toestel (ook via de app). Dit lukt zonder problemen in België, of dit ook overzees lukt zal het moeten uitwijzen. Maar niet geschoten is altijd mis 😉
PS: Natuurlijk heb je een vorig toestel nodig dat esim ondersteund.