Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 19h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Misschien is dit wel een beetje muggenziften, maar ik heb een suggestie voor de statistieken die in ons aller pofiel staan.
Zou het mogelijk zijn om de rubriek "Geposte berichten" op te splitsen in "Gestarte threads" en "Gegeven antwoorden" of iets in die aard? Naar analogie met de badges die uitgedeeld/verdiend kunnen worden, daar wordt dus ook dit onderscheid gemaakt.
Ik weet het, dit is niet echt belangrijk, maar vermits dit forum toch al in een speciaal kleedje met een speels thema werd gestoken, zou dit er wel in passen. En het moet toch niet altijd allemaal even ernstig zijn, nietwaar
Misschien is dit wel een beetje muggenziften, maar ik heb een suggestie voor de statistieken die in ons aller pofiel staan.
Zou het mogelijk zijn om de rubriek "Geposte berichten" op te splitsen in "Gestarte threads" en "Gegeven antwoorden" of iets in die aard? Naar analogie met de badges die uitgedeeld/verdiend kunnen worden, daar wordt dus ook dit onderscheid gemaakt.
Ik weet het, dit is niet echt belangrijk, maar vermits dit forum toch al in een speciaal kleedje met een speels thema werd gestoken, zou dit er wel in passen. En het moet toch niet altijd allemaal even ernstig zijn, nietwaar
Hallo @Cdt24801,
Super idee! De Orange-stamleden zijn er momenteel mee bezig.
@Totem zal je op de hoogte houden! 🙂
Tribe erop los!
Groetjes
Assia
Even een correctie: die verwijzing naar de badges is niet helemaal juist heb ik net gemerkt, ik heb nieuwe threads met gegeven oplossingen verward ... aaj em very snorry ....
Bij deze dan een tweede suggestie: ook bij de badges een onderscheid maken tussen gegeven antwoorden en nieuw aangemaakte threads aub
Ik kan mij inderdaad wel ergens voorstellen dat er dingen in de wachtrij staan met een ietsie pietsie hogere prioriteit