annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggestie voor de statistieken

Topic gestart op: 20-09-18 19h20

Antwoorden: 5 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Suggestie voor de statistieken

@Totem

Misschien is dit wel een beetje muggenziften, maar ik heb een suggestie voor de statistieken die in ons aller pofiel staan.

Zou het mogelijk zijn om de rubriek "Geposte berichten" op te splitsen in "Gestarte threads" en "Gegeven antwoorden" of iets in die aard? Naar analogie met de badges die uitgedeeld/verdiend kunnen worden, daar wordt dus ook dit onderscheid gemaakt.

Ik weet het, dit is niet echt belangrijk, maar vermits dit forum toch al in een speciaal kleedje met een speels thema werd gestoken, zou dit er wel in passen. En het moet toch niet altijd allemaal even ernstig zijn, nietwaar Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

@Totem

Misschien is dit wel een beetje muggenziften, maar ik heb een suggestie voor de statistieken die in ons aller pofiel staan.

Zou het mogelijk zijn om de rubriek "Geposte berichten" op te splitsen in "Gestarte threads" en "Gegeven antwoorden" of iets in die aard? Naar analogie met de badges die uitgedeeld/verdiend kunnen worden, daar wordt dus ook dit onderscheid gemaakt.

Ik weet het, dit is niet echt belangrijk, maar vermits dit forum toch al in een speciaal kleedje met een speels thema werd gestoken, zou dit er wel in passen. En het moet toch niet altijd allemaal even ernstig zijn, nietwaar Smiley Tong

Hallo @Cdt24801,

 

Super idee!  De Orange-stamleden zijn er momenteel mee bezig.

 

@Totem zal je op de hoogte houden! 🙂

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

Cdt24801
Wijze
Wijze

Even een correctie: die verwijzing naar de badges is niet helemaal juist heb ik net gemerkt, ik heb nieuwe threads met gegeven oplossingen verward ... aaj em very snorry  Gefrustreerde smiley ....

Bij deze dan een tweede suggestie: ook bij de badges een onderscheid maken tussen gegeven antwoorden en nieuw aangemaakte threads aub Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Ik denk dat je even geduld moet hebben voor bepaalde dingen hier en zeg dat met een reden Smiley Knipoog

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Ik kan mij inderdaad wel ergens voorstellen dat er dingen in de wachtrij staan met een ietsie pietsie hogere prioriteit Smiley Tong Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen