- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tariefwijziging met Smartphone
Kan ik na een tariefaanpassing naar Go Intense met SmartData na één maand terug naar Go Plus met SmartData? En ik ben daarvoor van Koala Smartphone naar Go Intense SmartData overgeschakeld, en had daarop een korting van 6 maanden>gaat die korting mee naar Go Intense?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste @Samad
Als het een korting via retentie dan kunnen ze dat inderdaad toevoegen. Ik dacht dat het om de online promo ging. Retentie kan alles, topteam. 😅
Groeten,
Shop medewerker
Tom
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De korting van 6 x 8,75€ heb ik gekregen van dienst Retentie van de Customer Service, men zei mij de 1st-volgende factuur na de Tarifchange af te wachten, indien de korting niet is doorgevoerd even 5000 bellen want daar hebben ze die wel in het logboek staan, de toekenning van 6 mnd korting. Dus ga ik de factuur eerst afwachten en het dan bekijken. Toch super voor de feedback!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste @Samad
Als het een korting via retentie dan kunnen ze dat inderdaad toevoegen. Ik dacht dat het om de online promo ging. Retentie kan alles, topteam. 😅
Groeten,
Shop medewerker
Tom
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@TomB en omdat de korting door retention is gegeven dan blijft deze bestaan. Dus elk tarief kan worden gewijzigd dat gaat geen invloed hebben omdat retention deze korting apart heeft staan en niet gelinkt is aan het abonnement.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nogmaals bedankt @TomB dat je de tijd hebt genomen om vragen op het forum te beantwoord 👍.
