Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 16h00
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb al heel wat gelezen en opgezocht, maar kan iemand een concreet antwoord geven...
Ik ben nu aspirant verkenner. Als ik alle stappen doorloop... gewaardeerde, ervaren, veteraan, leidende... ben ik de volgende rang. Betekent dat dan ook dat ik in de app de badge van genezer bereikt heb? Of begrijp ik dat verkeerd?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Om kort te antwoorden; inderdaad, wanneer je alle stappen van Verkenner doorlopen hebt dan word je Genezer en daar hangt automatisch een nieuwe OTY badge aan vast.
En nadien hetzelfde, doorloop alle tussenrangen van Genezer en je zal Sjamaan worden. Daarmee is dan ook die OTY badge verdiend.
Momenteel is daar de eindhalte van het traject. Of er ooit nog iets bij gaat komen staat in de sterren geschreven.
Da gddoe met al die badges is voor mij ook niet altijd even duidelijk...
@MamaRyanElena nee dat klopt het is soms verwarrend maar als je onze posten goed leest of naleest kan je eigenlijk wel een verschil maken. Maar als er iets niet duidelijk is laat het gerust weten want daar is ook de Tribe voor.
@patrick2 zal ik zeker doen. Ben nog maar lid sinds gisteren dus denk dat ik nog wat in te lezen heb voor ik het doorheb 🤣🤣🤣
Oh kijk aan @MamaRyanElena welkom , welkom , welkom dan !!!