Profil de Tinneke2

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Wedstrijd Efteling

Nieuwe wedstrijd Efteling , ge woon raden hoeveel er gaan mee doen in de e-mail. En klaar . Ik heb een kans gewaagd. Niet voor mij maar om weg te geven .  tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Ja heb het ook meegedaan we zien wel wat eruit komt. 

En er was nog eentje over asterix en obelix.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Pircgwendoline  ik weet het maar daar heb ik niet aan meegedaan en geen mail van gekregen. Je kan niet aan alles meedoen . Het is niet gemakkelijk om te raden hoeveel er meespelen . Maar meedoen is leuk . 🥰. En ik gun het iedereen , om te winnen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Ja dat is waar en ik ook geen mail van gekregen maar eens bij de wedstrijden gekeken wat er allemaal was en die kon je ook invullen dus dacht waarom niet. ☺️

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Pircgwendoline Maar vind het leuk om wedstrijden mee te doen maar je moet er wel naar toe kunnen gaan en hun het andere ook .en hoe meer je natuurlijk meedoet hoe meer je kans hebt om te winnen uiteraard . We mogen Orange en de organisatie dankbaar zijn dat het allemaal kan ., want zonder hen zouden deze wedstrijden niet mogelijk zijn. Fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Merci

Loading...